De azi nu mai merg nici cu tramvaiul!!!

Author: Clo / Etichete: , ,

Nu mai am nici o sansa.
Daca saptamana trecuta mi-am luat o frumusica amenda pentru ca mi-a fost lene sa imi cumpar bilet, azi iar am avut o aventura in RATB.
Mergeam eu in mare graba dimineata catre birou. (Pentru cei care nu stiu, eu intru la 8.30 si de eu plec de acasa in jur de ora 9 - 9.15). In mare graba, dupa cum spuneam, mergeam, si era sa iau o cazatura de toata frumusetea cand am vrut sa urc pe refugiul de la tramvai.
Caciula pe ochi, mp3-ul in urechi (urla Muse) si grabita. Nu numai ca vroiam sa ajung la birou, cat mai mult de faptul ca venea tramvaiul si eu eram o blonda esuata pe sina lui.
Si dau sa urc. Si alunec. Nu era grav daca ma loveam, era grav ca ma vadea toata lumea. Si era ceva lume in statie, nu gluma.
Noroc cu cele 18 luni de balet ca am fentat miscarea de pravalire stradala si m-am redresat. In valtoarea baletarii mele am observat o mana care se dorea sa ma ajute. Sa ma ridice, daca era sa cad, sau sa ma sprijine sa nu cad.
Mana aceea era atasata de un corp. Un corp de barbat. Pana aici a fost!!!
Acest specimen avea prea multe elemente care mi-au disturbat dimineata si ziua, ulterior.
Semana foarte bine cu cineva care este in mintea si inima mea de aproape 1 an de zile si avea ochii asemanatori unei vechi iubiri.
De ce????
Si apoi, culmea a fost ca, in tramvaiul relativ gol, a stat aproape de mine.
Ma asez pe scaun, deschid cartea sa citesc. Cum naiba sa citesc cand simteam ca se uita la mine? Mai citeam 2-3 cuvinte, ridicam privirea. Am facut asta de inca ma doare gatul. Pe parcursul calatoriei cu tramvaiul (si este ceva de mers, aproximativ de la un capat la celalalt) nu am reusit sa citesc decat 1/2 de pagina.
A coborat la un moment dat.
Am oftat.
Am calatorit mai departe, dar gandul imi ramasese prins intre refugiul de tramvai de la mine din cartier pana la statia unde a coborat el.
Imi venea sa ma dau jos in aceeasi statie, sa ma duc in mijlocul strazii, sa ridic mainile spre cer si sa tip cat pot de tare: DE CE????????? DE CE MI SE INTAMPLA MEREU ACEEASI FAZA???
Cateodata Dumnezeu are un simt al umorului foarte macabru.

Deci... nu mai vreau sa calatoresc nici cu tramvaiul!
Unica sansa ar mai ramane troleibuzul. Cine stie ce se mai intampla si acolo?!
Hmmm... vom vedea. Deja devine atat de interesant!!!

23 comentarii:

Anonim spunea...

:) esti amuzanta cum ne povestesti tu asa .

clo spunea...

pai nah... ce sa fac?
sunt comunicativa rau!

Anonim spunea...

Pai si de ce nu te-ai bagat in seama? In ziua de azi e permis :-D. No game ....no fun! Un zambet pe 16 mm asa ....o aia...aia ... macar asa de distractie. Cine stie?! Poate iesea ceva .... zic si yo....

Anonim spunea...

da,rau..de tot ! app,ai mai putea astepta putin,pana scot astia ultimul model de caruta spatiala.. cik merge cu ciber-cai..adik bagi caii direct in rezervor :/

Doppelgänger spunea...

mmmmmmmmmMuse.....:-?

Well, you know what they say. :)) Shit happens. It was probably just a teaser. :-? :D

eu's M spunea...

=))si daca schimba si el mijlocul de transport?pr

Sofistricat spunea...

ai inceput sa semeni cu blonda din sex and the city. era cumva mister big?

Anonim spunea...

hmm..si el ce s-o fi gandit? ''uite cat de incet citeste femeia aia!'' :D
app..ce tramvai ;;)

clo spunea...

@ Anonim (app... urasc raspunsurile cu anonim, macar semnati-va cu un nume sa va recunosc cat de cat!!!): am invatat eu acum ceva vreme ca baietii trebuie sa faca primul pas.
daca face fata acest pas este egal cu zero. daca el nu e interesat poate sa stea fata si in cap pentru ca tot NIMIC se va intampla!
deci, eu, fetita cuminte, stau in banca mea.

P.S. este cel mai tampit raspuns pe care l-am putut da...

clo spunea...

@ twisted: e rau sa fii asa comunicativ(a)?
iti dai seama ca spun numai ce vreau, cat vreau si cand vreau!!!

si app de mers la birou... cred ca mai bine imi iau concediu ca si asa vine sesiunea peste mine!!! :)))

clo spunea...

@ Doppe: optimismul e in floare la tine!
Stiu ca Doamne Doamne face misto de mine, am si spus asta in articol. Dar DE CE???????????? Este ca si cum ar veni cineva cu un tort de ciocolata si mi l-ar arata. iubesc tortutile de ciocolata. si eu, la cura fiind, sa stiu ca nu am voie sa gust!
fuck this!

clo spunea...

@Sofistricat: de ce seman cu ea? ca povestesc ce mi se intampla?
nu esti singurul care spune asta!
pai... mi-as dori sa fiu Carrie, doar pentru ca are multiiiiii pantofi.
in rest... nu stiu. poate ca imi place sa scriu asta. as vreau eu sa scriu mai multe, dar oamenii despre care as scrie imi citesc articolele si nu e frumos sa scrii despre ei daca nu le ceri voie. :D

clo spunea...

@eu's M: atunci inseamna ca trebuie sa fie ceva la mijloc!
nu stiu daca e din acelasi cartier cu mine.
poate doar a fost in vizita la cineva.

clo spunea...

@freyja: daaaa, mai ales daca a si vazut ce citesc (Sade - cele 120 de zile ale sodomiei) :))))))))
este tramvaiul 21.

Doppelgänger spunea...

Pai banuiesc ca nu o sa te ajute cu nimic daca-ti zic: "da, foarte naspa intamplare, trebuia sa faci ceva, nu sa stai degeaba, nu ai stiut cum sa reactionezi, ce viata de cacao, numai chestii naspa ni se intampla, de ce mai traim?", nu? :))

Si raspunsul dat lui Anonim a fost intr-adevar foarte stupid (nu o spun la modul rautacios, sper sa nu se inteleaga gresit). :)) Dudette, nu conteaza cine face primul pas, fiindca si femeia si barbatul risca sa fie refuzati. Asta-i mai mult ceva de genul: "fuck'em, ce daca ii refuza o fata? dar sper ca pe mine sa nu ma refuze vreunul, mi-ar frange inima si m-as simti naspa". :-? Bineinteles, exista exceptii. Peste tot. Adica si carevasazica prin urmare ca rezulta faptul ca nu pentru orice barbat daca face fata primul pas este egal cu zero. ;;)

Bucurestiu'-i mare, dar lumea-i mica. Incredibil de mica. N'est pas?

clo spunea...

Doppe, stiu ce vrei sa spui. Nu stiu daca ai observat, dar ma autoironizez des.
ceea ce am scris in raspuns este ceea ce mi s-a spus in fata de catre cineva. eu nu sunt genul care sa actioneze asa, dar cel mai mult ma tem de esec.
cred ca este una din cele mai temeri ale mele. asta si teama de injectii si de spideri :D

Doppelgänger spunea...

Nu ai fi singura. :-? Si ma refer la tot raspunsul dat de tine acum. :)) Oricum, tocmai d-aia ti-am spus sa nu intelegi gresit ce am spus, raspunsul in sinea lui mi se pare incredibil de stupid, eu referindu-ma numai la el. :D

celmaibun spunea...

nu scapi nicăieri..dacă i s-a pus lu' doamne-doamne pata pe tine, e jale :D

clo spunea...

@Doppe: da, este stupid. am si subliniat asta.
Bai, nu stiu exact ce ar fi trebuit sa fac. Nu stiu daca ai citit si restul articolelor, dar exista o vorba pe care o tot repet in anumite momente: "la capitolul love sunt repetenta cu coronita". am avut de cateva ori norocul sa imi iasa, asa, din intamplare ceva ce imi doream (in domeniul asta ma refer).
de cele mai multe ori insa ori am exitat, prea mult, ori a "zburat" ocazia.
ehhh, la naiba... vom trai si vom vedea.

clo spunea...

@celmaibun: nu-i asa ca e tragic??? la dracu...

Doppelgänger spunea...

Practice makes perfect. ;))

clo spunea...

daaaaaaaaa, indubitabil!!!
app, esti a doua persoana care mi se adreseaza cu "dudette". ilove it!

Doppelgänger spunea...

Cool. :D