As alege...

Author: Clo / Etichete: , ,

Imi plac ochii.
Unul dintre primele lucruri pe care le observ la un om sunt ochii. Nu conteaza atat de mult culoarea, cat ceea ce exprima ei. Exista si cazuri cand te pierzi involuntar in culoarea lor. Ori gasesti un albastru nemarginit, ori un verde crud, sau un negru taciune. Nu degeaba sunt numiti oglinda sufletului. Ei exprima cel mai bine trairile sufletesti. Poti sa vezi toata bucuria unei persoane, licarirea aceea care nu se poate mima. Poti simti tristetea care este tradata uneori si de lacrimi.
Ochii vad tot, chiar si ceea ce nu si-ar dori cateodata sa vada.

Imi plac mainile.
Mainile au magie. Ele pot crea orice. Aproape orice ne trece prin cap. Desigur ca este nevoie si de talent si pricepere, dar, in principiu, mainile fac totul.
Ele maingaie. De cate ori nu am tresarit fiecare dintre noi la simpla atingere a persoanei dragi? De cate ori nu am mangaiat un animal si i-am simtit blana sau pielea? De cate ori nu am atins apa, aerul, pietrele, ceva cald, ceva rece, ceva uscat, ceva ud? De cate ori nu am tarit momente unice in viata noastra doar pentru ca am atins ceva?
Mainile acopera ochii, daca nu vroiam sa vedem ceva, mainile imbratiseaza o persoana draga, mainile mangaie, mainile protejeaza, mainile cara greutati, mainile gatesc, spala, calca... Mainile au magie si sunt magice.
Am cunoscut persoane care, cu ajutorul mainilor, au creat opere memorabile, opere ce mi-au incantat ochii, sufletul, inima...

Imi plac buzele.
Am declarat in trecut ca sarutul reprezinta gestul suprem al adevaratei iubiri. Consider ca este mai presus decat sexul in sine. Este mult mai erotic, mai senzual si mai intim.
Acesta este rolul buzelor. Fie ele mici sau mari, groase sau subtiri, moi sau aspre, naturale sau machiate, simpla atingere a lor pot crea senzatii cu adevarat minunate.
Un adevarat sarut poate sa valoreze cat 1 milion de declaratii de dragoste, 2 milioane de cadouri si alte cateva milioane de promisiuni. Il simti pe celalalt atat de aproape de tine incat realizezi ca in jurul tau nu mai este nimic important si ca lumea este compusa din 2. Voi 2.

Am enumerat ceea ce imi place mie cel mai mult la o persoana. Acestea sunt amanuntele care imi atrag atentia si, daca priviti cu atentie, ele sunt centrate intr-o anumita parte a corpului. Este inutil sa mai mentionez ca pe langa asta, iubesc creierul unei persoane care este capabila sa il foloseasca. Acestea fiind spuse, s-ar crede ca daca ar fi dupa mine, as putea sa ma multumesc doar un cap. Dar nu. Si celelalte parti ale corpului sunt importante, dar nu ma fascineaza atat de mult.
Fac insa o mica rectificare: la baieti imi plac toate capetele... :D

P.S. Doar nu credeati ca sunt chiar atat de indragostita sau de deprimata incat sa nu inchei un articol intr-o nota amuzanta, nu?

2 comentarii:

Doppelgänger spunea...

"Chiar atat de indragostita sau deprimata".....:)) De parca trebuie sa fii deprimata sa vorbesti frumos si sentimental. =))

clo spunea...

ai fi mirat sa vezi cat de romantica sunt cand sunt deprimata... stiu, suna aiurea, dar nahh... asa's yo.