Gipsy pampers...

Author: Clo / Etichete:


No comment!!!

37 comentarii:

Doppelgänger spunea...

I must say, this is clever and ingenious. :-? For the last century, it's true, but still clever. :))

Līlītu spunea...

poate sunt rea ca fac asta,dar..=))))))))) si wtf?are un furtun prin care se scurge insasi seva vietii?

Saracul.Noi cica traim in sec.21.

Mda.

Miţă spunea...

Super tare! =))

Anonim spunea...

chiar ca... :(

clo spunea...

eu una am stat 5 minute si am analizat poza. nu mi-a venit sa cred ca se poate asa ceva.
evident ca prin mintea mea bolnava au trecut multe idei.
si una dintre ele ar fi ca daca in locul bebelusului ar fi un barbat care a gresit cu ceva...
legat e, are zorzonele la care sa se uite si... poate mictiona in voie!!!
deci este o pedeapsa usoara!
hihihi...

Doppelgänger spunea...

@Līlītu : my dear, you are quite evil. Therefore, please don't stop. :> It's quite charming. Si da, si eu am ras la imaginea asta. :)) I'm as evil as you are. >:) Wickeeeed. :D

Mhm, noi traim in secolul XXI. :> Iti dai seama cum arata la noi tot mecanismul asta? :)) Scaun comfortabil din metal, niste video-uri deasupra capului si un furtun care sa plece de la penis (we're all grown up here) intr-un recipient care se goleste singur. :)) Hi-tech. :>

Wow....I have such a sick mind...:-?

Also, caut si o explicatie logica (chiar si dupa logica mea) pentru ce se intampla acolo, and I have found nothing relevant. :))

Also, I must admit, the crib looks lovely. :-? I'd sleep in one of those.
Numai ca sper sa am parte si de un acoperis. :-? Macar de ploaie sa ma apere, daca nu de frig. :))

@clo: N-ar fi nici macar o pedeapsa usoara. :)) Ce invatam din unele stereotipuri de barbati? Daca am putea, am sta toata viata ca pustiul ala de-acolo. :)) Exact cum i-am spus si lui chere Līlītu: give us one of those mechanisms (mai ales daca e de secolul XXI) and watch how we step silently out of your lives.

Līlītu spunea...

I'm still laughing,oricum :))))))

Dope Guy,cum i-am zis si lui clo,cine se aseamana se aduna :>

CLo,scuza-ne ca am transformat blogul tau intr-un Messenger mai..diferit.We shall repay you for your patience and kindness :D

Nu stiu cum.Dope Guy se va descurca cumva.El e barbatul :>

clo spunea...

hehehehehe...
dragii mei, de ce sa ma supar? chiar va rog sa facem din asta un obicei. sa ne surprindem cu raspunsuri la tot felul de ineptii pe care le debitam... :D
cat despre recompensa... ;)) ... am eu niste idei... ehhee...

Doppelgänger spunea...

@Lilitu: you'll go to hell for what your dirty mind is thinking. ;)) You perv. :> You are on for one hell of a spanking. :-?


@Both of you girls: why do I suddenly feel like a labrat and experiment subject? :-?
Tuna sandwiches for everybody!

clo spunea...

eu nu pot sa psun decat atat: MWUUHAHAHAHAHAHAHA... :p

Līlītu spunea...

:)) spanking?

Sa aduc toporul?;;)

Clo,ce zici,il legam si-i aratam noi a true spanking?

barbatii astia,pfff 8-|

clo spunea...

vai de capul lui!!!!!!!!!
daca zice da, sa isi ia adio de la familie si prieteni pentru ca nu o sa se mai intoarca!
eu sunt descendenta directa a lui Sade, deci...
spanking is my life...
Eu ma bag...
pe el il tine?

Līlītu spunea...

Tu Sade,eu Justine,el..El stie mai bine ce vrea sa fie :-?

So..what's your answer gonna be mister twister?Can you handle the pressure?:>

Must I remind you that 2 foxxxy ladies are waiting for your answer :> ?

Sau nu.Tu iti astepti condamnarea.La ce vrea sa te supuna Clo.Eu ma iau dupa ea,ca-s mai micuta si mai 'inocenta' :D

Sau nu.Hehe.

clo spunea...

nu cred ca are curaj... hai sa il mai zgandarim putin...!!!
:D

Doppelgänger spunea...

You must be kidding me. =))

Well, unfortunately I'm not a descendant of Sade. :-? And Lilitu, my dear, what's with this behaviour of yours? :| Oh, behave! :> Or better not. :-"


But still, sunt multi factori de luat in considerare si trebuie facute cereri in dublu exemplar, duse la notariat si stampilate in triplu exemplar, apoi semnate de fiecare dintre noi in parte. It could take years! You know hou bureaucracy goes...:-?

Līlītu spunea...

Sau pandeste prin tufisuri.Cam este genul lui,cred :-?

Deci uita-te si tu la ce s-a ajuns de la un patut amarat :))

Pardon.Gipsy pampers :-?

clo spunea...

hehehehehehe...
eu zic ca e timid.
sau prea tanar.
sau n-are curaj.
sau...
oricum, el pierde!!!
PACAT... ar fi fost ffffffff interesant!

Doppelgänger spunea...

Or maybe I'm playing by a different set of rules.

clo spunea...

oohhhooooooooooooooooooooo!!!
ia uite la el!
a prins curaj!
si tu faci parte din "gasca" baietilor carora li se pare imposibil de acceptat ca o fata sa aiba initiativa???
si cam care ar fi regulile tale, puisor?
eu tot cred ca esti timid si ca ti-e frica de ce pot face 2 fete care gandesc un pic altfel...:D

Doppelgänger spunea...

You have no idea of how wrong you are. :-?

I have nothing to add. At all.

clo spunea...

:P
nu te-ai prins ca de fapt ti-am urcat mingea la fileu...?

Doppelgänger spunea...

Ba da, vechea strategie "de genul inverse psychology". ;)) "Annoy him, challenge him and in the end call him a chicken so he will definitely do what we want him to do." :)) Now I definitely won't do it. ;;)

Doppelgänger spunea...

Or not soon enough. :-?

Just because I can.

clo spunea...

intr-un fel ai dreptate, dar nu am nici un interes sa te fac sa devi o "carpa cu care sa stergem pe jos" (nu interpreta mot a mot, cauta sensul figurat).
si plus de asta e cam greu sa ne dam seama cat de multe poate duce vre-unul dintre noi pentru ca nu ne cunoastem.
era asa, un fel funny de tachinare, fara nici un alt aspect ascuns.
stiam ca nu vei cade in capcana pentru ca altfel ar fi fost BANAL si s-ar fi terminat jocul!
nu?

Doppelgänger spunea...

Don't worry, I knew you two were teasing me. ;)) And I know you two were trying to lead my soul into perdition. :)) And no, the game doesn't ends until I also decide to end it. :-? Ca pot deveni shallow si banal (daca nu sunt deja) at the snap of a finger. :)) N-ar fi prea mare problema. :))

Līlītu spunea...

Eh.El si cazutul in plasa.Baba si tricicleta :-?

Nu vreau sa se termine niciun joc.Nuuuu :((

And u're right Clo.We don't know eachother,dar hei,macar stim cu totii ca suntem normali.Oricare ar fi definitia acelui cuvant 8-|

Sau nu.Muhahaha!

Līlītu spunea...

:D

clo spunea...

phiuuu... si eu care credeam ca atata fu!
am mai pomenit eu intr-un post ca am multi pitici pe creier. cred ca e cazul sa adaug langa aia 3 si un al 4-lea: jocurile!!! de orice fel. drept urmare... din punctul meu de vedere jocul e de abia la inceput. continuam???

Līlītu spunea...

Oh we're so onnnnnnn!
Sa stii ca nu-i o idee rea cea cu jocurile ma refer :-?
Dar sa fie grele,absurde,sa vedem cine clacheaza primul :))

Spy games.Sau erotic games.Sau Lego si gata :))

clo spunea...

orice fel de joc...
cel mai mult imi plac alea in care esti nevoit sa iti pui ambitia sau sa vezi daca iti poti respecta anumite limite autoimpuse...

Doppelgänger spunea...

I can dig that. :-?

clo spunea...

hihihi...

Līlītu spunea...

:-? Then dig already!

Doppelgänger spunea...

:)) Need a shovel.

Let the games begin! :D


Alriiiiight. :>

clo spunea...

okkkkkkkkk!!!
cum se numeste jocul? si cine joaca? avem premii?

Līlītu spunea...

Hmm :-?

toti vrem sa ne jucam,dar nimeni n-are nicio idee.

Clo,salveaza-ne!

clo spunea...

io am propus premiul...