Am premiu. Caut vitrina pentru restul ce vor sa vina...

Author: Clo / Etichete: ,


Am primit aceasta nominalizare de la Freyja.
Nu stiu daca o merit pentru ca nu scriu pentru a primi laude (chiar daca imi hranesc orgoliul), scriu pentru ca prin asta refulez si ma relaxez foarte mult. Multumesc mult pentru aprecieri Freyja.
Trebuie sa indeplinesc urmatoarele conditii:
1. Fiecare Scriitor Superior - S.S - (ce tare este titulatura asta!!!) trebuie sa paseze acest premiu la inca 5 bloggeri pe care ii considera jmecheri.
2. Fiecare S.S. trebuie sa creeze un link catre cel de la care a primit premiul.
3. Fiecare S.S trebuie sa se laude pe blogul lui cu premiul asta si sa creeze un link catre articolul asta care ne explica ce-i cu premiul asta.
4. Fiecare S.S care a castigat acest premiu trebuie sa citeasca acest articol si sa isi scrie numele la comentariile acestui articol.
5. Fiecare S.S trebuie sa afiseze regulile pe blogul sau.

Si acum incepe greul. Trebuie sa aleg 5 blogger-friends. Inchid ochii si zic asa:
1. Andrei Pavel
2. Lilitu
3. Doppelganger
4. Mita
5. Sofistricat
6. Flaiu
7. Twisted

Mie nu-mi place sa respect regulile, deci am pus 7. De fapt toti cei din blogroll merita, ca de aia se afla acolo.

8 comentarii:

Andrei Pavel spunea...

uite ca de asta nu stiam... dar daca il primesc nu il dau mai departe. iti mai raman 5 :D

sarumana :D

clo spunea...

maestre, faci cum vrei tu! eu ti l-am dat pentru ca am considerat ca il meriti. :)

Miţă spunea...

Multumesc minunat de premiu.

Anonim spunea...

prea multe reguli,stimabila :)una+una+una..in total 5 ! . pt o poza (ch dak e trimisa de "freyja"),si un "ss" ,kre ar putea la fel de bine sa insemne si "soldat sovietic", "sare senina" ,sau "soarece sinistru" .Call me un egocentrist,dar niciod nu prea a contat ce zic altii despre mine.Decat dak sunt ff apropiati. Totusi, multumesc pt k te,ai gandit si la mine. Ma onoareaza intentia,pt k pari o fata de treaba. Ce mult am scris.. :/

clo spunea...

@Mita: cu mare placere. da-l mai departe. :)

clo spunea...

@twistwed: well... nu ma asteptam sa fie unii atat de reticenti la acest premiu. stiu ca e doar o poza, dar e fun. macar asa, de celebritate virtuala!
ehh, fiecare a dreptul de a alege ce sa faca cu el.
eu am scris ce si cui am avut de scris. restul... alegeti voi.

Līlītu spunea...

thanks a lot clo!:D

eu's M spunea...

A mai venit un SS :P