Avatarize Yourself

Author: Clo / Etichete: ,

12 comentarii:

Anonim spunea...

eu nush cu ce se mananca "avatarismul" asta,dar imi place cum desparti tu : porc-osenii :)

clo spunea...

hihihi...
mai am un cuvat jmecher: cap-d'opera (capodopera) :D

Anonim spunea...

hi.h. . eu aveam un cotoi,dar a disparut acum vreo 2 ani . (in misiune,probabil) :). Cotoiu' meu era mai tare decat cuvantul tau, nah! :p

clo spunea...

aaa... saracul cotoi... :(
e bine torusi ca era mai tare... e chiar recomandat sa fie tare... cat mai tare... :)))) :P

Anonim spunea...

dap..perversitatea la generatia '80.. a,stai k si eu fac parte din asta :/ .. km de o varsta cu Matusalem sunt..evident,eu arat mai bine ;)

Anonim spunea...

:D e super fain programelul :)) dar mie imi place mai mult cu chipul lui Jake =))
app.. nu stiu ce se intampla, sunt Freyja, nu ti-am putut lasa comentariu altfel...
de ce nu treci si tu pe wordpress? e super si iti poti transfera tot blogul acolo, cu comentarii cu tot. :D

eu's M spunea...

avataru asta are strabism:)) parca se uita crucis..

Unknown spunea...

Sal:).vroiai odata sa facem schimb de linkuri,si atunci aveam probleme,dar acum mi le-am rezolvat..daca esti de acord sa-mi spui.Mersi

clo spunea...

@Anonim aka Freyja: mdaaa, stiu. am avut o tentativa dar m-am lasat pagubasa. cred ca mi s-a parut foarte greu si am abandonat. dar, peste cateva luni o sa imi iau domeniu... hihihi... mai e putin!!! :)

clo spunea...

@eu's M: si mie mi se pare, dar sa stii ca in realitate am 2 ochi si aia asezati unde trebuie, la distanta regulamentara si vad bine; chiar prea bine cateodata. ehhh... leii astia :D

clo spunea...

@Anyss: da, ce bine ca ai rezolvat problemele. eu te adauga in blogroll, dar sa imi spui cum vrei sa te trec.
scuze ca nu am raspuns mai devreme dar am fost un pic plecata... :)

eu's M spunea...

Poza in sine are defectul asta..nu m-am referit la tine.