Cand te f**e lenea, te rezolva controlorii

Author: Clo / Etichete: ,

Pentru ca masina are mici probleme si nu am nici benzina, de cateva saptamani bune calatoresc cu mijloacele de transport in comun. Sincer, e mai simplu. Fac doar 1 h pana la birou. Cu masina, am facut si 4 h in unele zile, deci... traiasca traficul din Bucuresti.
Nu mi-am facut abonament pentru ca sunt zile cand nu trebuie sa calatoresc asa, drept urmare, imi incarc cardul cu bilete. Dar, pana azi, nu stiam cum sa controlez cat mai am pe card. Deci, cand validez vad daca a mers sau nu.
Ca de obicei, am plecat foarte tarziu de acasa, deci m-am suit direct in tramvai si am scos cardul sa validez. Surprizaaaaa... sold 0. Oups... "ar trebui sa cobor sa incarc cardul" imi spuneam in sinea mea. M-am gandit eu ca peste 3 statii ar fi ok sa cobor pentru ca se afla toneta de bilete fix in statie, deci nu mai trebuie sa merg mult. Dar... s-au aliniat stele in asa fel, incat, s-a ridicat cineva de pe scaunul langa care stateam eu.
Hmmm... normal ca ma asez. E mai comod sa citesti daca stai pe scaun decat in picioare cand trebuie sa te tii de bara, sa ai grija de geanta, etc, etc.
Si m-am asezat. A venit statia in care trebuia sa cobor pentru a incarca bilete pe card.
Dar imi era o asa mare leneeeee. Am zis ca daca pana acum nu au venit deloc controlorii, doar n-o sa vina tocmai azi.
Ehh, si uite asa, stateam eu linistita si citeam din cartea pe care nu o mai pot lasa deoparte de ceva vreme si, cu fix 1 statie inainte de capatul tramvaiului (unde trebuia sa cobor si eu) urca nenorocitii! CONTROLORII.
Am crezut ca mor. Nu-mi venea sa cred cat ghinion pot sa am!!! Tocmai azi, tocmai acum! Offf!
Nu mai aveam ce sa fac. Am stat calma (ciudat pentru mine), am facut pe blonda (chiar sunt) si l-am lasat sa scrie amenda. Era foarte surprins domnul controlor cum de sunt asa de calma, cum de nu am bani la mine sa platesc amenda, cum de sunt atat de calma si mai ales, CUM DE SUNT ATAT DE CALMA!
"Dar chiar nu va deranjeaza ca luati amenda???"
"Cum dracu poti sa ma intrebi asa ceva, tocmai tu, controlor? Normal ca ma deranjeaza."
"Sigur nu ai bani sa platesti amenda?"
"Adica pe loc? Ce e asta, un fel de spaga legala?"
"Nuuuuu..."
"Sigur nu aveti bani???"
"Da frate, nu am, ce nu intelegi???"
"Dar sa stiti ca va dau amenda..."
Deja ma enervase.
"Bai tataie, da-mi in plm mai repede amenda ca deja ma enervezi... Si asa am intaziat la birou, scrie acolo si mai taci ca esti mai rau ca o tzatza de la piata."
A scris amenda, mi-a dat-o si i-am multumit.
L-am lasat asa... parca era surprins ca nu a sarit lumea din tramvai la gatul lor, parca a fost prea usor.
Ehhh, acum ma gandesc daca sa o platesc sau nu... Poate da, poate nu...

8 comentarii:

clo spunea...

yap.
dar nah... mie niciodata nu-mi iese vreo magarie. parca scrie pe fata mea: ESTE ILEGALA! SARITI PE EA! PEDEPSITI-O!!!

Doppelgänger spunea...

You need to learn to lie more. :))

clo spunea...

ohh, dar stiu sa mint. numai ca atunci cand chiar am nevoie nu imi iese... :(

Doppelgänger spunea...

Practice makes perfect. :-?

Anonim spunea...

o data eram cu o colega de la facultate in autobuz. am urcat la Drept pentru ca ne era lene sa mergem pana la Universitate pe jos, eu aveam un bilet ratacit prin portofel, ea nu. Inspirata, mi-a dat mie portofelul ei :)) Normal ca au urcat controlorii, normal ca s-a certat cu ei si lovotura de gratie a fost cand a deschis geanta si a rasturnat totul din ea pe un scaun liber. 'Na, dom'le, vezi, buzunare nu am, in geanta nu am portofelul, cnp-ul nu il stiu, acum ma lasi sa cobor ca intarzii la curs?' :D si a iertat-o ;;)

clo spunea...

stiu...si mie mi s-a mai intamplat. ideea e ca m-a prins intr-o zi buna si nu aveam chef de show.
plus de asta, la mai putin de 30 de minute am dat un telefon si mi-a fost anulata amenda. probabil ca de asta nu am reactionat violent :D

Doppelgänger spunea...

De aceea se zice ca omul este o fiinta sociabila. :))

Anonim spunea...

aaa..pai daca se rezolva cu un telefon... e bine ;)