Super teorie!

Author: Clo / Etichete: ,

Turma de bivoli se deplaseaza intotdeauna cu viteza celui mai incet bivol din turma. Cand turma este vanata, de obicei este ucis cel mai slab si mai din urma bivol.

Aceasta selectie naturala este benefica turmei ca intreg, pentru ca astfel, prin eliminarea celor mai slabi membri, se imbunatatesc viteza si sanatatea turmei.

Cam in acelasi mod, creierul uman poate opera doar atat de repede cat ii permite cea mai slaba celula.Consumul de alcool, dupa cum se stie, omoara celulele creierului, dar in mod normal prima data omoara celulele cele mai slabe.

In acest mod, consumul regulat de alcool distruge cele mai slabe celule cerebrale, facand creierul o masina mult mai rapida si mai eficienta.

Acesta este si motivul pentru care, intotdeauna, te simti mai destept dupa n pahare ....

22 comentarii:

Doppelgänger spunea...

Pacat ca celulele alea cerebrale nu se regenereaza. :)) Therefore it renders you useless and more stupid than you were before starting to drink. :-? It's like having sex with a hooker who has all STDs, and risk getting really sick just for half an hour of sex. :))


I'd rather have cancer thanks to Mountain Dew. :-? :D

Sofistricat spunea...

mai bine bei bere sanatoasa si naturala decat chimicale sa-ti distruga tot corpul.

si-asa daca mori prost, inseamna ca mori fericit! :D

Miţă spunea...

Misto teorie! Ar trebui sa fiu super geniu conform teoriei tale. ;)

clo spunea...

long live Coca Cola Zero and Winston Blue!

clo spunea...

@Mita: pai si nu esti?:))
app. ce se intampla cu blogul tau? de fiecare data cand intru se blocheaza calculatorul. si am incercat de pe 3 calculatoare diferite...

clo spunea...

@Sofistricat: crede-ma, nimic nu e sanatos in ziua de azi. si iti spun asta din punctul de vedere al unei chimiste si al unei persoane care lucreaza in domeniu.
deci... bei si mananci cat vrei si cat poti, ca tot o sa mori la un moment dat. :P

Anonim spunea...

:)) imi plac teoriile voastre :D:P subscriu

clo spunea...

join the club! credeam ca raman singura fata... :D

Līlītu spunea...

I was once this drunk,that i thought I was Bach.Eventually,I re-cracked the DNA code,found a New Universe,all in one night.

Alcoolul (Nu) este bun :)

In cantitati nemoderate,bineinteles.

clo spunea...

eu am fost de cateva ori beata. si a fost de ajuns sa conduc asa pana la "taramul printului".
prima data am ghicit zona (m-a ghidat el prin telefon). a doua oara am ghicit si blocul. dar nu sunt sigura nici acum la ce etaj sta.
=))))

Doppelgänger spunea...

@Līlītu : whoah....@-) You have my greatest respect and admiration, my dear. ^:)^ Again. :D Doubled, this time. :))

@clo: completely agree. :)) Oricum in ziua de azi, orice ma poate omora, so I don't really care. Hey, cel putin Mountain Dew are un gust bun. For me. :-? So does KFC chicken. :D And pizza. And french fries. And in fact, all junk food. 8->

Līlītu spunea...

=))) how about the door?:-?

clo spunea...

ehhh... stiu ca e prima pe dreapta cum iesi di lift. dar e un bloc cu zece etaje. cred. deci trebuie sa ies de zece ori din lift dar sa las usa deschisa pentru ca sun la usa si daca nu e el, ma urc repede in lift si incerc la etajul urmator...
off, la naiba. vezi... puteam sa fac asta acum cat se umbla cu colindul! asa aveam o scuza :))
=))

Līlītu spunea...

:)))

Buna idee :-? Cea cu colindatul ma refer :))

clo spunea...

da.
ceva de genu': primiti cu "sorcova"?
e... colorata!!!
=)))

Sofistricat spunea...

Hai sa inventam niste colinde noi post-revelion ! :D

incep eu: o, ianuarie,
vine boboteaza,
imi tratez o carie,
la doctor cu freza.

clo spunea...

uite am si eu o strofa:

A-ho, a-ho, mai dragi barbati
De sarmale va lasati
De tuica, bere si vin
Si la mall sa mai iesim.

=))))))))))))))))))))
=))))))))))))))))))))

Doppelgänger spunea...

S-a sculat mai an
Georgica Moldovan
A mancat peste si carne de manz
Candva inainte de pranz
S-a uitat la "Dansez pentru tine"
Fiindca stie ca i-ar sade bine
Sa se fataie cu o tinerica
(Numai sa-i faca si budinca,
De vanilie, ca asa-i place)
"N-ar strica si niste boboace"
Se gandi el profund,
Uitandu-se la al sau burdihai rotund.
Fiindca, vedeti, omul era student
Si-l facea cumva sa creada ca-i mai potent
Ca Austin Powers si James Bond la un loc
Mai bag o rima cu "boboc".
Si se uita el si se uita,
Si-n cele din urma se scula,
Cu o sa de aur,
Facuta din....coarne de taur,
Cu doi clopotei,
Si tovarasi: trei catei.
Un catel ungurean,
Altul era muntean,
Si al treilea vrancean.
Iar cel Ungurean,
Şi cu cel Vrâncean,
Mări se vorbiră,
Ei se sfătuiră
Pe l'apus de soare
Ca să mi-l omoare
Pe cel Moldovan
Că-i mai ortoman
Si uite asa Marie,
Cred c-am dat-o in alta poezie.
Oricum, moldoveanul moare
Si o lasa pe maica-sa datoare.
Si nu primeste in schimb
Decat o balada...hm...ce sublim.
Intre timp, Moldovan,
The Original Rudeboy Rastaman,
Se gudura pe langa o domnisoara,
Pentru a (X+32)/25:40^2-shpea oara,
Poate o da potenta roade,
Poate in cele din urma s-o scoate.
Si cu toate ca acest poem este foarte tare,
Fiindca a iesit din dovleacul meu fara (insert a rhyme here which ends in "are")
Trebuie sa-l inchei, trebuie sa o tulesc.
Si la final, un mic citat:
"Alea jacta est".
Gata, va poop pe botyk :* am plecat.

Līlītu spunea...

Bai,nu-i corect,cat p'aci sa ratez toata distractia :-? Ia ca ma bag si eu,uite asa :D

Hm,Hm,Hm
am o scama
Hm,Hm,Hm
am petrecut ca o poama
Hm,Hm,Hm
Ce pacat ca sunt doar o oama far' de seama.
Hm,Hm,Hm
dati-mi imediat un pahar de sana.

Ce trist a sunat.I stink at this :))

Pai dope guy,tu ce facusi acolo?Vreo epopee si nu stiam?:-?

Clo,vezi sa nu lase astia sarmalele pentru noi :)) Sau si mai rau,de tuica :-?

clo spunea...

daaaaaaaaaaaa, stiu.
dar eram in sedinta la birou si seful ne f****a la cap si, de plictiseala am "incropit" versurile alea. apoi radeam de ele. evident ca m-a intrebat de ce rad. evident ca am mintit: i-am spus ca mi-l imaginam gol si cu un bat in mana aratand la tabla!!!
are 64 de ani.
colegii s-au blocat. el nu. ma cunoaste si ma stie in stare de orice... hihihi

Doppelgänger spunea...

Nu, my dear Lilitu :)) inca nu a ajuns la stadiul de epopee. Insa daca mai adaugam un rand, da. :-? Si as fi putut continua la nesfarsit. :-"


Your poem is lovely. :)) Honestly, e atat de absurd incat am izbucnit in ras imediat ce am terminat de citit. :))

Līlītu spunea...

Bai Spionule (gata,asa-ti voi zice de acum) be careful what subliminal messages introduci tu pe acolo :-?

Clo,trebuie sa recunosc ca imaginea tipului aluia (desi habar n-am cum arata) ma va bantui vesnic.Mai ales batul sau.

:)))