Devil's blonde help

Author: Clo / Etichete: ,


Daca ala negru cu coada si furca care exista in maruntaiele pamantului ar fi facut preselectie pentru o asistenta, cert as fi castigat detasat competitia.
Why? Pentru ca pot!
Stiam de mult ca o vorba doare mai mult decat o palma si mai stiam ca poti sa ridici sau sa dobori un om cu vorbele, dar nu ma vedeam in stare sa devin asa.
Ehhh, uite ca se poate.
M-am hotarat sa fiu altfel decat eram pana acum.
Why? Pentru ca pot.
Mi s-a spus ca ceea ce NU mi se intampla, cu toate ca imi doresc, poate fi cauzat de faptul ca ceva din "sistemul" meu nu functioneaza cum ar fi trebuit sa o faca.
Ok!!! Un raspuns cat se poate de pertinent si realist.
Pai, daca pana acum eram fata buna, ajutam pe toti, aveam incredere in lume, lasam de la mine pentru chestii minore sau chiar mari, incercam sa impac si capra si varza ca sa nu se supere nimeni, ma ofeream pentru orice, si, nu a mers "sistemul" cum ar fi trebuit, am zis sa incerc sa fiu exact pe dos.
O sa fiu rea, nesimtita, o sa jignesc de cate ori o sa am ocazia, o sa ma doara in cur de toti si de toate, o sa fiu exact invers decat eram pana acum.
O sa pot?
Probabil ca imi va fi foarte greu si probabil ca multe lume nu o sa merite unele chestii, dar deja m-am saturat sa fiu Zana Maseluta care este f****a in cur de toti, tocmai pentru este buna.
Ehhh, sa vedem ce iese!!!

8 comentarii:

Doppelgänger spunea...

Bring it on. :>

Freyja spunea...

eu iti doresc mult succes! :*

clo spunea...

@Dope: rabdare, my friend...

clo spunea...

@Freyja: daca imi iese si asta... hehehehehe...

Miţă spunea...

Bafta! Pt ca poti!

clo spunea...

hihihihi... :D
asa, incurajati-ma!!!

Sofistricat spunea...

you and what army, Toothie? :P

clo spunea...

ehhh... singura!
mananc spanac inainte ca si asa sunt la cura de slabire... fizica, nu psihica... :D