Barbatii sunt precum Pantofii!!!

Author: Clo / Etichete: ,

Pentru ca precedentul post cu acelasi subiect a avut un succes nebanuit, am mai gasit o completare. Enjoy!

- cei care iti plac, te costa…
- foarte putini merita pastrati mai mult de un sezon…
- daca nu ii iei potriviti, s-ar putea sa te bata…
- cei comozi nu te atrag, iar cei care te atrag nu vor sa intre…
- oricat le-ai vorbi, nu devin mai maleabili…
- unul singur nu e de ajuns decat pentru cenusarese…
- unii merita lasati la usa…
- lumea te judeca in functie de ei…
- alte femei te invidiaza pentru ai tai, iar tu invidiezi alte femei pentru ai lor…
- cei sireti trebuie legati…
- toti trebuie calcati in picioare !!!

8 comentarii:

Anonim spunea...

so true clo. oh so so true.

clo spunea...

;))
hihihi

Doppelgänger spunea...

=)) I end my statement.

clo spunea...

=))
=))

Sofistricat spunea...

te-ai lovit la cap? :)) e prea mult dintr-o data!

clo spunea...

dar ce-am zis??:(
vino tu contra-argumente daca vrei. :P
:D

Sofistricat spunea...

nu am zis-o intr-un mod rau, al naibii spatiu virtual!

era o lauda binemeritata, spusa in modul meu.

clo spunea...

hihihi...
mi-am dat seama, dar de ce sa nu ma joc si eu un pic cu "nervii" tai?
:))
=))