Visez...

Author: Clo / Etichete: ,

De luni, 11.01.2010 sunt la cura de slabire.
Mananc numai legume cu pui, beau apa si ceai, devorez pomi intregi de citrice.
S-au dus dracului prajiturile mele, painea, cola zero si alte nenorociri ce imi distrug formele.
Partea proasta este ca visez numai savarine, tort de ciocolata, frisca si tone de zahar.
:((((
Eu care urasc ceaiul, acum imi fac cate 3-4 pe zi. Nici cu apa nu prea sunt prietena, deci... vai de mine!
Dar, sper sa merite. Deja nu se mai putea.
Nici daca ma torturati nu va spun cate kg am, dar deja nu mai imi convenea mie.
Deci, urati-mi succes si cand manca o praji sau o bobo buna sa va ganditi si la mine. Macar asa sa simt si eu ceva dulce!
Offf.
P.S. Cred ca trebuie sa consum si ceva calorii, deci trebuie sa fac miscare. Afara e prea frig, deci trebuie sa fac miscare in casa. In pat. Hihihihihi... :D

0 comentarii: