Bai... papagalule!

Author: Clo / Etichete:

Urasc reclamele astea cu papagalul.
Pe langa faptul ca exista un papagal pe bune, adica o pasare d'aia colorata, l-au papaghilit si pe Tarzan acum.
Ok, a gasit-o pe Jane a sa. Jane l-a prezentat mamei, evident. Ma-sa i-a dat niste papuci flufy (bine macar ca sunt albastri). Jane e educata. Il roaga pe Tarzan, care e mai salbatic din fire, sa ii multumeasca viitoarei soacre. Tarzan, care a fost nevoit sa isi cumpere ochelari de la cat a stat cu ochii in laptop, ii multumeste.
"Te intreaba mama daca iti plac papuceii... Raspunde-i tu"
Tarzan se supune.
"Ce scrii acolo?", intreaba Jane.
Bai bine mai femeia lui Dumnezeu, lasa omul in pace sa scrie!!! De ce esti asa curioasa? Daca vroiai sa stii ce ii raspunde de ce nu ai scris tu dupa dictare? Adica ii pui laptopul in brate si apoi tot tu esti curioasa? Lasa omul in pace, nebuno! Posesivo! Maniaco!
Doamne, nebune sunt femeile astea!!!
Si asta pare tanara, deci nu e in prag de menopauza!

33 comentarii:

Līlītu spunea...

nice =)))

Probabil oamenilor astia li se aplica zicala aia: Cand omul chiar nu are ce face,isi gaseste ceva..

Pana si un papagal idiot.Ma rog,absolut fantastic 8-|

I suck at this.Kill me now,pliz.

Anonim spunea...

aici sunt de acord cu tine. sunt nebune rau :)

clo spunea...

Ohhhh, Lilitu, i will kill u!
Am sa incerc sa iti ofer atat de multa placere incat sa strigi singura: Morrrr, morrrrr!
:D
=))

clo spunea...

@ nightvision: suntem nebune. stiu. subscriu. dar nu puteti trai fara noi.
viata voastra ar fi atat de monotona!!!!! si trista!!!

Līlītu spunea...

da da da

Inca o data daaa!!

Sa mor ucisa lent de tine ar fi cea mai mare onoare..Si placere,de ce sa nu recunosc?:>

Hehe.

clo spunea...

unde e pustiul sa citeasca asta???
o sa ii para rau ca a pierdut asa ceva!!!

Sofistricat spunea...

de la prima, pana la ultima reclama din seria asta cu Tarzan: muie multa!

vreau si eu sa mor, poate ma reincarnez intr-un roman care a plecat din tara.

clo spunea...

vrei sa mori de mana noastra (a mea si a lui Lilitu)? :D

Je spunea...

cea mai smechera combinatie ar fi ca papagalu ala sa le zica la aia doi ca vrea sa se cace in baia lu paul...

Anticalofilul spunea...

fata de alte reclame asta e haioasa :)

clo spunea...

mie mi se pare absolut imbecila. care e logica???
faci reclama la o retea de internet punand-l pe tarzan sa ii scriei soacrei.
si papagalul ala???
ce treaba are el????
deci nu vad logica.
imi cer scuze ... poate sunt prea blonda!!!

oricum, cea mai grava reclama e aia cu caca in baia lui paul!!!

Doppelgänger spunea...

What.....the fuck? @-)

Reclama asta ma face sa cred ca cei care au facut-o fie n-au auzit pana acum de internet, fie au fost loviti de o amnezie colectiva. Honestly now, e ceva de genul imaginilor alora din carti (de prin 1910-1920) cu titlul "Cum va fi in anul 2000" si aratau tot felul de chestii ciudate. Asa si aici: "Cum s-or comporta oamenii care au internet foarte ieftin? Probabil ca stau non-stop in fata calculatorului si.....la dracu', totul se realizeaza in fata calculatorului: sex, dormit, mancat, spalat pe cap si chiar dusul cainelui la plimbare. Stii de ce? Fiindca au cel mai ieftin net, si este o placere atat de mare incat nu-ti mai vine sa mai pleci de langa el, chiar daca inseamna ca trebuie sa te uiti 24 de ore non-stop numai la videoclipuri cu Lady Gaga."

Second of all, in ce idee i-au ales pe Tarzan si Jane? Asta-i prototipul cuplurilor din ziua de azi? There are lots of things wrong here, but I'm too lazy to dig in. I'm really searching for a joke here between the fact that this is Tarzan and that's a computer.

And the parrot? Oh....don't get me started on the fucking parrot! Care este rolul lui? Ar trebui sa ne sensibilizeze ca nu mai il observa nimeni sau sa ne bucure peste masura? Si dupa aia vine si punch-line-ul: "Hai nu fii papagal." si se presupune ca-i funny deoarece toata chestia asta e spusa de un papagal. Get it? Hahahaha, funny.

Nu e neaparat vorba de logica, multe bancuri (mai ales cele seci) si multe tipuri de umor se bazeaza pe lipsa logicii:

Intrebare: De cati suprarealisti este nevoie pentru a desfileta un bec?

Raspuns: Peşte.

But this one is soooooo totally not funny.


Want some funny tv commercials? Here are two of my favourites:

http://www.youtube.com/watch?v=3Gr5EavSqT0

http://www.youtube.com/watch?v=hC-9SCmBOHc

clo spunea...

exact... deci nu am eu o problema! multumesc!

Līlītu spunea...

peste?

like..you being the fish and all dope guy?pardon,pustiule,ca asa iti zice clo :)) :D

You pimped out daddy.O. :|

Hai clo sa-i macelarim pe toti si gata.Daca ne unim fortele,izbucneste al treilea razboi mondial :X

clo spunea...

daaaaaaaaaaa.
eu imi ascut toporul in fiecare zi, deci sunt gata de lupta.
cu toate ca nu as folosi forta fizica. imi plac mai mult razboiaele psihologice.
incepem cu pustiu' si apoi vedem noi.
are balta peste... ca tot e in trend... =)))
muhahaha

Doppelgänger spunea...

No, dearest Lilitu, I wasn't refering to me. :)) >:D<

Incepeti cu mine razboiul psihologic? :)) Don't you dare.

eu's M spunea...

ce nu intelegi? iti explic eu:P papagalul e pe info trafic.. iar jane e geloasa pe maica-sa..(probabil ca e mai buna ca ea)

clo spunea...

@Dope: ba da... la tine ma refeream... :D
si daaa, normal ca tu esti tinta noastra primara...

clo spunea...

@ eu's M: se prea poate.
dar tot ilogica mi se pare.

eu's M spunea...

reclame proaste pe bani multi.. asta-i concluzia:P..
Eu te trec in blogroll..ai vreo preferinta la nume?

Līlītu spunea...

bring it on,fishy guy :>

clo spunea...

poti sa ma treci cu numele blogului. te trec si eu. tu cum vrei?

eu's M spunea...

te-am trecut Clo.. daca vrei sa schimb spune-mi pe mine eu's M sau La umbra blocului batran :D care iti place

clo spunea...

gata si la mine. :P

Doppelgänger spunea...

Ok girls....you asked for it.

Anonim spunea...

aolo..dak ai astronomie pe blog, cred k m,am indragostit de tine . Asa, da,i inainte cu eclipsele, si da, nu putem trai fara voi, dar nici voi numai cu dildo :)

clo spunea...

hmmm... twisted... nu prea inteleg... cred ca trebuie sa mai imi citesc articolele.
la care te referi?

Lxx spunea...

ha. de 2 ani am aruncat televizorul la ghena. si nici nu-mi iau altul. papagali "e multi", ca pt. ei e facuta reclama.

clo spunea...

te inteleg.
eu nu ma uit la tv. il las sa mearga ca sa fie galagie. singurele momente in care sunt atenta sunt reclamele.
imi plac mult reclamele.
dar alea bune!

Anonim spunea...

era ceva cu poza astronomica a zile..cu o eclipsa,ceva

clo spunea...

aa... da... aia intra automat.
dar da... sunt cu capul in nori si dau inevitabl si peste stele la un moment dat. :D

Doppelgänger spunea...

Astronomy rules! \:D/

Līlītu spunea...

fishes rule :>