Medievalisme...

Author: Clo / Etichete: ,

Definiţia violului in "Codul Penal" din vremea domnitorului Constantin Mavrocordat, in anul 1750:

"Cel ce va fi prins cu ştromeleagul învârtoşat primprejurul părţilor fătătoare ale muierii, i se va tăia scârbavnicul mădular spre veşnica lui nefolosire".

Muhahahahaha...

Din ciclul: "Unde esti tu Tepes, Doamne? Ca punand mana pe ei,
Sa-i impartzi in doua cete, de nebuni si de misei,
Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,
Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni!"

12 comentarii:

Monici spunea...

Acum....nu ma pot abtine sa nu ma intreb... cum naiba injurau aia pe vremurile alea?....Da-te ba in stromeleagul meu? ....Hmmmm....Funnnnnnnnyyyy!

porcusoru isteric spunea...

o definitei mai inspirata nici ca se putea ...
geniali!

Doppelgänger spunea...

This one's oooooooooooooooooooooold. :)) As in I've kept hearing about it for the past two months now. :))

Well, ce vreti? ;)) Trebuiau sa vorbeasca si ei mai oficial si elevat cand dateau o hotarare. ;;) :D

clo spunea...

@Monici: well... mie mi se limba plimba in gura de la arhaismele astea. nu stiu nici sa le citesc.

clo spunea...

@porcusorul isteric: welcome. este intr-adevar geniala. si foarte amuzanta. si cred ca a avut si efect la vremea ei!

clo spunea...

@Doppe: normal ca e veche vorba. e din 1750!!! =))))

Doppelgänger spunea...

Nu, nu , ma refeream la faptul ca am tot auzit-o lunile astea de mi s-a aplecat. :))

clo spunea...

stiu... :D adica, imi imaginez! :))

Sofistricat spunea...

ce ştromeleagul meu, n-am voie să mă învârtoşesc primprejur?

clo spunea...

pai... depinde cat de aproape e imprejurul si cat de tare de invartosesti... daca stromeleagul este nerabdator si partea fatatoare a MUIErii nu-i "deschisa" pentru el, risti sa te alegi cu un madular cu vesnica nefolosire.
=))))
doamne fereste!!!

Ionut-Daniel Ungureanu spunea...

Asta nu .:)) Stromeleagul fiecaruia trebuie atins doar de pasiune nu de obiecte taioase sau chestii de genul.:))

clo spunea...

si atingerea asta pasionala poate fi periculoasa...:D