Concurs

Author: Clo / Etichete:

In citirile mele de bloguri din blogroll, am gasit la Strumfita cu esarfa un concurs. Este organizat de catre cei de la Trilema, mai exact de catre Mircea Popescu.
Este vorba despre un text de maximum 500 de semne (cu mica toleranta de +/- 1%). Textele ce depasesc acest barem nu sunt luate in considerare.
Sunt si ceva premii puse in joc: "Primul clasat va primi un premiu de 300 RON. Al doilea clasat va primi un premiu de 200 RON. Al treilea clasat va primi un premiu de 100 RON. Urmatorii 5 10 clasati vor primi cate un nume de domeniu (.com, .net, .org, .biz etc, exclus .ro) plus hosting gratuit pe un an de zile (in conditii identice cu Bursierii Trilema). Castigurile in bani se acorda prin inmanare directa in municipiul Timisoara, ori prin transfer bancar sau mandat postal, in restul tarii (sau al lumii)."
Concursul are 2 etape. In perioada 12 - 31 ianuarie trebuie sa postezi pe blog textul cu care vrei sa participi si sa trimiti un link cu postul catre organizatori, ca si comment la articolul respectiv. Apoi, intre 1 si 5 februarie juriul analizeaza si delibereaza. Pe 6 februarie sunt anuntati castigatorii.
Va propun sa participam cu to(n)tii. Poate castiga vre-unul dintre noi si face cinste si celorlalti.
Asta este textul meu:
"Te urasc cum iubesc un rasarit de soare, un zambet de copil, o cafea buna, o declaratie de dragoste, o floare daruita din inima.
Te urasc cum iubesc viata, libertatea, imaginatia bogata, mintea agera si talentul tau.
Te urasc pentru ca am ajuns sa te respir, sa te simt, sa te gust, fara ca tu sa iti dai seama.
Te urasc pentru ca m-ai ridicat in al noualea cer si m-ai lasat sa cad, sa ma sparg in mii de bucati si nu m-ai lipit la loc.
Te urasc pentru ca m-ai facut sa te urasc.
De fapt, cred ca te iubesc!"

8 comentarii:

Mircea Popescu spunea...

Succes!

clo spunea...

sa fie! :P

Ionut-Daniel Ungureanu spunea...

Succes ;)

clo spunea...

ms..:)

eu's M spunea...

multa bafta!:D

clo spunea...

ms M. stii, am stat si m-am gandit: si un premiu este bun, nu sunt ipocrita, dar cel mai mult ma bucur ca am reusit sa exprim ceea ce simt cu adevarat. si am facut asta in 503 semne...

Sofistricat spunea...

in afara de pus comentariu pe Trilema, ar mai trebui să facem ceva?

am vazut ca al tau e deja inscris. n-avem decat sa speram ca nu suntem atat de prosti pe cat credem :))

clo spunea...

pai eu doar am trimis comentariul si am primit in 5 min raspuns de la organizator cu succes. numara bine semnele si vezi sa fie in barem.
eventual mai trimite inca o data link-ul cu articolul tau.
vezi k trebuie sa ai articol pe blog despre concurs si cu textul cu care participi.
succes!