Statia de RATB - Garibaldi

Author: Clo / Etichete:

Am fost la targul de carte Gaudeamus. Mare dezamagire. Mai ales ca m-am dus cu portofelul si buzunarele goale. Dar si datorita faptului ca a fost o mareeeeeeeeee aglomeratie, agitatie si nu se putea respira.
Noroc ca am iesit la aer, insa am dat peste mirosul persistent de mici la gratar.
Acum, sa nu fim absurzi. Daca nu am dat peste pitzy sau cocalari, ceva trebuia sa strice atmosfera, nu?
Am ramas totusi surprinsa sa vad ca se calca lumea in picioare pentru carti. Nu stiam ca tineretul (era predominant) mai citeste atat de mult. Placuta surpriza.
Drumul spre casa a fost relativ rapid. Am avut norocul sa prind loc in autobuzul 282 care ma lasa fix in fata blocului, cu toate ca asta a insemnat sa fac aproape tot traseul lui.
Si am ajuns in zona Floreasca. Aici am facut 4 ani de zile liceul. Si, cand a oprit autobuzul in statia Garibaldi, mi-am adus aminte de cate sute de ori am stat si am asteptat acolo masina si cate amintiri placute am din acea statie. Acolo a inceput prima mea poveste de dragoste!
Ahhh, amintiri, amintiri...

0 comentarii: