Primele 2 comenzi... :D

Author: Clo / Etichete: ,

Am mai scris in post-urile trecute ca iubesc foarte mult arta si mi-as fi dorit sa am macar un talent. Dar am fost harazita cu alte atribute pentru care sunt foarte recunoscatoare.
Drept urmare, nu imi ramane decat sa apreziez arta (de orice fel) facuta de altii. Si, in putinul meu timp liber, sa incerc sa mazgalesc sau sa ordonez niste cuvinte pe hartie.
Cunoscutii apreciaza avantul meu si uite asa, peste noapte, m-am trezit cu 2 "comenzi" :D.
Una dintre ele este un colaj despre Franta sau Paris. Poze, text, dar totul intr-o maniera artistica, melancolica, pariziana...
Al doilea proiect (cel urgent) este scrierea unei scenete pe care o vor interpreta prietenele mele la un bal mascat.
Tipic mie, imi place sa lucrez foarte mult in conditii de stres, drept urmare, voi da bice si sa vedem ce iese.

0 comentarii: