Pelinul din borcanul de Nutella...

Author: Clo / Etichete:

My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
Aceasta replica rostita de Tom Hanks in "Forest Gump" se potriveste de minune simtamintelor mele actuale.
Nu am o cutie cu bomboane de ciocolata, dar am un mare borcan cu Nutella.
Si in felul acesta as putea descrie, plastic vorbind, viata mea de acum.
Se poate observa ca un borcan mare de Nutella descrie faptul ca exista aspecte pozitive si ceva fericire dulce, ca ciocolata.
Exista multe reusite pe plan profesional (si la scoala si la job), exista o armonie in familia mea (parintii ce si-au implinit un mare vis, bunic ce ne bucura cu puterea lui de a lupta cu varsta si greutatile batranetii, frate care imi demonstreaza ca 2 oameni, aparent total diferiti pot avea o casnicie frumoasa) si o groaza de prieteni care ma inconjoara si pe care ma pot baza in orice moment.
Ok...si ce lipseste? Lipseste cealalta jumatate a intregului.
Dar, cutia de ciocolata sau borcanul cu Nutella pot rezerva surprize intr-adevar.
Am descoperit ca daca nu poti avea toata cutia dintr-o data, poti avea din cand in cand cate o bomboana. Si bomboanele pe care le-am descoperit eu sunt atat de bune si dulci, incat pot substitui momentan un camion de cutii de ciocolata, nu doar o cutie.
Aceste bomboane fac parte dintr-o cutie foarte scumpa, o cutie pe care, daca mi s-ar propune sa o am doar pentru mine, as refuza. Este mult prea valoroasa ca si cutie si are un efect mult mai bun daca este daruita cu portia.
Este ca un "pansament pentru sufletul meu agitat".
Si savurez momentele, devin lacoma cand mi se ofera, dar totusi... exista un gust de pelin prezent in borcan. Pelin ce ma face sa ma gandesc in continuu (ca o proasta ce sunt) la ceea ce as fi putut avea, dar nu am sanse sa obtin.
Nu pot sa imi explic nici macar mie de ce, in loc sa savurez la maximum ceea ce am, ma tot gandesc la ceea ce nu mai pot avea.
Probabil pentru ca reprezinta o afacere neterminata. Probabil pentru ca lasitatea si lipsa de curaj a LUI a facut ca ceea ce se arata ceva promitator sa se dispreseze ca un fum de tigara intr-un bar de cartier.
Mi-am propus sa elimin cat se poate de repede acest gusta amar din borcanul meu cu ciocolata, dar...

0 comentarii: