Oamenii destepti RULZ ...

Author: Clo / Etichete: ,

AM AJUNS LA CONCLUZIA CA IMI PLAC OAMENII DESTEPTI!!!
Mi-am propus sa imi selectez oamenii care ma inconjoara. Prieteni, cunostiinte, etc...
Vreau sa am ca si companie oameni care sa ma poate stimula foarte mult din punct de vedere intelectual si creativ.
Nu sunt absurda si nici nu imi doresc sa fac diferente intre oameni si as vrea sa se inteleaga ca eu nu consider un om ca fiind destept pentru ca a facut 2-3 facultati si tot atatea masteruri. NUUU!
Un om destept este un om care e in stare sa gandeasca. Despre multe subiecte diferite, despre viata, despre aproape orice.
Un om destept poate sa citeasca printre randuri, poate sa inteleaga aluzii, poate sa emita aluzii, poate sa se exprime cu cuvinte bine plasate si sa si inteleaga acelasi lucru facut de ceilalti.
Oamenii destepti sunt si foarte talentati. Mi se pare talentul un complement al inteligentei. Si pana la urma, daca ai talent si nu esti destul de destept ca sa ti-l pui in valoare, ce faci cu el?
Oamenii destepti sunt cei mai perversi oameni pe care ii cunosc. Destul de logic daca stau bine si ma gandesc. Mi se pare normal ca un om care analizeaza, gandeste si pune problema pe mai multe planuri, sa si gaseasca multe rezolvari pentru asta.
Oamenii destepti nu iubesc "papusile Barbie de Dorobanti". Sunt sigura ca exista si exceptii aici, dar nah...
Oamenii destepti sunt modesti, insa le place sa isi auda laude la adresa lor. Si, pana la urma, de ce "sa nu dai Cezarului ce e al Cezarului"???
Oamenii destepti iubesc oamenii destepti.
Consider ca frumusetea desteptaciunii poate intrece de multe ori frumusetea fizica. As prefera, personal vorbind, un om destept langa mine, ca sa pot invata ceva de la el sau se ne putem intelege lasand la o parte interjectiile si deci-urile dintr-o conversatie, decat un papusel/ica de plastic care doar "sa dea bine".
Voi reveni cu un post despre perversitatea oamenilor destepti!!! Mai trebuie aprofundat live subiectul :D

0 comentarii: