Daca as avea 1 milion de euro...

Author: Clo / Etichete:

Daca as avea 1 milion de euro...
Ohhh... cate as face cu atatia bani.
Am de ales intre doua aspecte. Cel financiar si cel sufletesc.
Cred ca pana la urma se intalnesc aceste aspecte intr-un anumit punct.
Probabil ca in prima faza as sta cateva ore sa meditez asupra imensului noroc care "a picat" pe capul meu.
Apoi as da o mare petrecere. Cu toti prietenii. Intr-un loc frumos. De fitze (sa vedem si noi cum e in Bamboo, ce draqu'). Apoi, 2-3-4 zile as face shopping. La greu! Mi-as cumpara toate prostiile de care probabil ca nu o sa am nevoie, dar e bine sa le ai! As incheia toate socotelile cu bancile si mi-as achita toate datoriile. As pleca in cea mai lunga excursie, in cel mai dorit loc de catre mine.
Si apoi...?
Da, as putea sa traiesc bine-mersi din dobanda banilor ramasi dupa excentritatile de la inceputul euforiei mele de milionara in euro. Nu m-as mai gandi cat mai e pana la ziua de salariu, pentru ca probabil mi-as da demisia de la serviciu (sau nu...). M-as rasfata mult, dar exista posibilitatea ca, la un moment dat, sa ma plictisesc de atata lux si buna-stare. Ar deveni BANAL.
Ce as mai putea sa fac?
Sa traiesc cu sentimentul ca banii cumpara orice. Cu bani poti sa te intreti, poti sa te protejezi de eventualele boli (ca ai acces la spitale si policlinici), poti sa iti satisfaci orice capriciu...
Asta, teoretic...
Dar, oare, BANII ADUC FERICIREA???
Stiu sigur ca o intretin... dar m-as multumi doar cu atat?
Normal ca orice supozitie este facuta doar pe baza de imaginatie, pentru ca inca nu am castigat atatia bani. Dar...
Cred totusi ca daca as avea atat de multi bani, i-as investi pe toti in fabrica ce produce fericire (stiu sigura ca exista asa ceva; este imposibil sa nu existe). Si mi-as cumpara de toti emotii, sentimente, indragosteala... fericire!
Frumos vis... din pacate o sa ma trezesc in curand.

0 comentarii: