Urasc lipsa de imaginatie...

Author: Clo / Etichete: , ,

Uras oamenii care scriu articole la comanda.
Urasc faptul ca pe 9 din 10 bloguri sunt articole despre inevitabilele alegeri (al meu nu se pune, ca eu nu am facut propaganda nimanui, eu am blamat o campanie).
Urasc faptul ca toti si-au pus link-uri catre blogurile candidatiilor la presedintie.
DE CE???
Chiar nu mai e nimic altceva interesant?
Nu mai aveti povesti prin suflet pe care sa le scrieti?
Nu mai aveti intamplari care merita povestite?
NU MAI AVETI IMAGINATIE???

1 comentarii:

leana spunea...

Ia...Focs d'aci "gigolo cu carte de munca in Nevada" - un nene a fost angajat la un bordel de acolo la cererea unui numar mare de femei si chiar a unor cupluri...cred ca d'astea link-uri vrei sa vezi postate :d.

Din pacate lumea, tinerii de fapt au devenit din ce in ce mai preocupati de serviciu si de a face bani, pustanii vor petreceri, bautura si sex - ce imaginatie sa se mai dezvolte - noi modalitati de a bea din sticla fara sa pui mana :D ? crezi ca mai sunt persoane, mai ales tineri, care sa puna mana pe o carte ? ii numeri pe degete, ii prostesc jocurile pe calculator care le irosesc noptile si neuronii. Macar de ar sti sa folosesca internetul pentru ceva constructiv - sa-ti mai citeasca blogul poate se mai destupa si ei la minte :d.

Sa-ti traiasca suricata, te pupa Leana.

PS: pana si acum ca vreau sa fac un comentariu la "verificarea cuvintelor" imi apare ALING....si la sfarsit e un nene in scaun cu "rotine" ... hmm