Cea mai imbecila reclama

Author: Clo / Etichete: , ,

Cand eram mica nu am vrut sa devin doctorita sau printesa. Am vrut sa fiu baiat. Din fericire m-am dezvoltat armonios, pe toate planurile, am toate curbele si scobiturile ce ma declara fata.

Apoi, a trebuit sa ma duc la scoala. Cand am fost intrebata ce vreau sa profesez (asta dupa revolutie, ca in decembrie '89 eram in clasa a II-a), am spus ca vreau sa ajung o mare jucatoare de tenis sau sa lucrez in publicitate.
Si acum imi mai doresc sa lucrez in publicitate, insa, drumul meu a cotit-o catre stiintele exacte.
Si daca dorinta e totusi mare, cred ca exista o reclama care ma face sa ma mai gandesc la felul oamenilor care lucreaza in aceasta bransa.
Mentionez ca una din marile mele pasiuni este urmarirea reclamelor la teveu. Cred ca fac asta mai mult decat urmaresc un film sau stiri.
Si totusi, printre unele imbecilitati groaznice, si-a facut aparitia cea mai proasta reclama ever.
Varianta in limba romana este usor de dedus.

0 comentarii: