Resuscitarea telefonului mobil...

Author: Clo / Etichete:

Telefonul meu este in moarte clinica.
Cred ca simte ca vreau sa il inlocuiesc cu unul nou.
Drept urmare, incepe sa se razbune. Se inchide brusc, nu mai suna, i se termina bateria intr-o zi...
Si am zis ca e cazul sa fac un pic de curatenie in el.
Am inceput cu mesajele.
Mare greseala... Foarte mare greseala!
Am inceput sa sterg din cele de la banci, de la leasing (toate ma anuntau ca am de platit facturi). Mai erau si cele monosilabice de la prieteni, d'alea de genul: "ok", "da", "multumesc", "vin acum, fii pregatita :P".
Am ajuns la categoria sms-uri care ar trebui sterse, dar nu am curajul sa o fac...

Si le-am luat treptat. In ordine descrescatoare. Mi-au trezit amintiri placute din zilele de august si septembrie (doua luni foarte intense).

Am ajuns la cele din iulie. Mi-a fost un pic teama sa le deschid. Aveam un nod in stomac si inima a inceput sa bata in ritm alert. Ingerasul de pe umarul drept ma sfatuia sa nu le deschid. Macar atat daca nu am curaj sa le sterg. Dracusorul de pe umarul stang ma impingea sa le deschid: "citeste-le... o sa iti aduci aminte cat de mult ti-a batut inima cand ai primit cadou de ziua ta aceste sms-uri... o sa suspini cand iti vei aminti ce s-a intamplat dupa ce ai dat curs unei invitatii dintr-un asemenea mesaj... CITESTE-LEEE, CITESTE-LEEE...".

Masochismul in exces din mine m-a facut sa le deschid. Si le-am citit. Si mi-am amintit.

Mi-am amintit ca mi-am incalcat promisiunea facuta la inceputul anului, aceea de a nu ma mai indragosti aiurea. Mi-am amintit ca am condus in 2 nopti cu o viteza nebuna, intr-o avansata stare de ebrietate din Colentina pana in Tineretului pentru a fi alaturi de el. Imi amintesc ca betia sentimentelor si a trairilor intense au anulat betia celo cateva sticle de vin rosu consumate. Imi amintesc... multe!

Si... nu. Nu am sters mesajele. Nu am sters nici numarul de telefon, chiar daca nu l-am mai folosite de atunci pentru ca SUNT INCAPATANATA SI AM PRINCIPII, ce dracu!!!

Apoi am gasit mesajele care mi-au amintit de altcineva si de un joc foarte frumos, care, insa s-a terminat brusc si relativ repede.

Offff!

Nu vreau sa le sterg si nici nu o sa fac asta. Astept sa se strice telefonul si sim-ul ca sa dau vina pe ei si pe soarta!

1 comentarii:

Anonim spunea...

dar pe langa atatea dezamagiri si frustari ... traiesti asa sentimente frumoase alaturi de alte persoana, care te vor ajuta sa treci peste momentele acelea ... dar stiu, nu garanteaza si uitatul ... totusi cum spuneai intr-un articol de mai jos, traieste azi !!!