Si continuam... (Prostia cucereste Romania, partea a IV-a)

Author: Clo / Etichete:

Am niste prieteni fideli care se amuza de articolele mele. Ei se amuza pentru ca le inteleg si mai ales pentru ca nu fac parte din categoriile mentionate in ele. De fapt ma contrazic; daca faceau parte din aceste categorii, nu aveau cum sa fie prietenii mei.

So, mi s-a sugerat ca am scapat din "clasamentul" stupizeniei, pe acele specimene (a se citi fete si baieti) care frecventeaza o facultate particulara pentru ca asa trebuie. Sa nu ma intelegeti gresit, nu inseamna ca daca faci facultate la particulari e rau. Io ma refer la acele "vedete" din showbizz care fac, LOGIC, toate Facultatea de Drept. Dreptul la ce??? La a fi blonde, stupid de blonde, la a aparea la emisiuni cretine la tv, la a avea blugii rupti in cur pe scena, ca deh..."din spate muzeu, din fata weceu", la a conduce cele mai scumpe si roz masini, la a avea un iubit/sot batran si impotent cu care sa iti faci reallityshow???

Ok, te duci la privata (a se intelege facultate particulara, nu toaleta :)), te filmezi cand te duci la cursuri/examene (asta in cazul in care nu te filmezi cand nasti) si iesi zambitoare spunand sus si tare ca ai luat 10. Cum ....... mea reusesc aceste fete sa fie atat de bune? Si vedete si superbe si mamici (unele) si studente de zece??? Ma depaseste aceasta performanta. Asta este si motivul pentru care inseamna ca nu sunt vedeta...

Sunt sigura ca v-ati dat seama ca era vorba in paragraful de mai sus de cea mai mare cacofonie de femeie in viata, si anume: MoniCA COlumbeanu. Daca una ca asta a ajuns sa ma inspire inseamna ca trebuie sa imi trag singura 2 palme. Dar ea este intr-adevar etalonul pentru categoria proasta la facultate.
Si da, ea poate... Fetelor, propun sa reinviem miscarea GIRLPOWER si sa incercam si noi, muritoarele, sa le egalam performantele.

Suntem fraiere. Studiem la stat, la zi, ne rupem coatele prin facultati de genu' chimie, fizica, matematica, biologie, unde nu avem nici un fel de echipamente si in Romania nici un fel de perspective, muncim sezonier prin vacante pentru ca nu ne permite curicula scolara sa avem si job full time in timpul facultatii, nu ne luam haine scumpe pentru ca ai nostrii parinti muncesc pe bune si nu fac afaceri cu borduri sau cu terenurile lui Becalli si avem iubiti normali, eventual studenti/someri/visatori cu care ne permitem un Mc Donald's pe luna.

Haideti sa ne apucam de sala (pentru alea care au nevoie), sa devenim fotomodele si sa defilam in pi... goala ca sa ne vada si pe noi un mos impotent si frustrat de viata, putred de bogat de altfel, sa ne ia de nevasta si sa ii turnam un copil (daca avem noroc poate sa fie chiar al lui) si sa devenim celebre, adorate si admirate.

Imi pare bine ca pot sa scriu asta si sa le multumesc parintilor mei cu aceasta ocazie ca s-au imprumutat la cunoscutii ca sa imi asigure bani de meditatii, ca m-au sustinut la o facultate extrem de grea si mai ales ca mi-au dat o educatie exemplara si nu m-au lasat sa plec urechea la "moda vremii", sa devin ce am descris mai sus.

Atata timp cat ma duce capu' sa leg 2 fraze fara sa fac pauze de respiratie de cateva zeci de secunde, sa nu intercalez intre 2 cuvinte un "deci", "aaaa", "stii", "fataaaa", ma declar fericita si impacata cu mine insami.

P.S. Dedic acest articol unei bune prietene care mi-a atras atentia asupra omisiunii si care imi intelege pasurile. Enjoy M.

P.P.S. N-as vrea sa fiu catalogata drept rasista, dar asta este realitate. Ma poate contrazice cineva???

0 comentarii: