Toate femeile ar trebui sa mearga la psiholog...

Author: Clo / Etichete: , ,

SUNTEM NEBUNE.
Punct.
Acum incep sa ii inteleg si pe amaratii astia de barbati. Am zis ca incerc...
Pai, pe bune acum, cum sa isi mai dea seama in ce directie sa se indrepte ca sa inceapa sa faca ceva in privinta noastra (a femeilor) daca noi ne schimbam atitudinea si starea ca secundarul de la ceas?!
Ba vrem, ba nu vrem. Vrem, dar... stai asa... ca parca nu merge asa usor, ca parca ar fi mai bine asa... sau nu asa... invers... dar stii, eu vreau ceva stabil, eu nu sar asa in pat din prima (si in gandul ei e deja intr-o capra 69 sau de 69 de ori in capra), eu sunt cuminte, nu am mai facut asta niciodata (cacat... e cea mai mare fantezie a ta dar ti-e frica sa recunosti)... Si cate si mai cate!!!
Vorbeam azi cu un prieten si ma intreba de ce dracu ne place sa fim mintite?
Sunt doua raspunsuri la aceasta intrebare: 1. daca fata cauta scuze inseamna ca nu e interesata si asa incearca sa scape; 2. suntem atat de instabile emotiononal incat le sugeram in mod direct barbatilor ce sa ne spuna ca se ne "convinga".
Eu nu cred in faza de prietenie intre un barbat si o femeie. Da, exista, insa la un moment dat totul se reduce la fizic(a). Si, sincer, oricat de beat sau treaz ai fi, toate femeile iti par bune la un moment dat (valabil si invers).
Asa ca... sa o lasam balta bai fetelor. Un lucru e clar. Ambele sexe gandesc la fel. Poate ca suntem noi atrase de niste tipologii anume, dar tot o gaura avem de umplut si ei au cu ce sa faca asta.
Nu mai are rost sa ne ascundem dupa cires. Sunt sigura ca nu exista femeie care sa nu isi fi imaginat cum arata amicul ei gol intr-un anumit moment, cum ar face dragoste iubitul prietenei ei bune (cum ar face-o in 3, daca ar gandi ca mine), sau ce senzatii i-ar starni prietena ei sau a amicului ei.
Toti suntem bipolari. Toti tanjim la lucruri extreme dar unora le e frica sa recunoasca asta. Si cei care o fac sunt criticati, marginalizati, declarati vulgari si nesimtiti, sau, in cel mai rau caz, obsedati.
Nu-i nimic, atunci cand femeile se vor organiza si vor merge in grup la psiholog, le vor face programare si barbatiilor.

9 comentarii:

Sofistricat spunea...

chiar azi am vorbit cu o fată care primea cu plăcere părerea mea despre ce ai vorbit tu, care e aproape aceeaşi cu a ta.

cum ar fi dacă bărbaţii n-ar mai căuta femeile pentru sex? ce-ar face femeile? ar trebui să fie interesante şi atrăgătoare, dar fără sex. cam greu, nu?

Doppelgänger spunea...

Yeah, well, it was about time someone acknowledged that. :)) Sincer, nu inteleg de ce e atat de greu de inteles pentru majoritatea oamenilor (?) ca ambele sexe sunt total la fel. I am so sick of these sexist talks "Femeile sunt tari fiindca joaca barbatii pe degete", "Barbatii pot sa faca chestii pe care nu ar putea sa le faca o femeie, fiindca-s mai puternici". Ah, fuck it.....should we even care? Make sweet sweet love, not war. ;))


Hands up for the post.

clo spunea...

@Sofistricat: acum nu sunt atat de sexista, dar sunt sigura ca femeile habar n-au nici ele ce vor si de fapt despre ce e vorba in viata lor. referitor la intrebarea ta, nu asa si procedati??? aratati ca va doare in fund de ea si o ignorati si ea e mai atenta cu ea (adica cum se imbraca, aranjeaza, etc) si pana la urma nu face decat sa va "ridice" voua mingea la fileu... :D

@Doppelganger: sunt sigura ca o groaza de femei constientizeaza asta numai ca "nu e bine sa spunem cu voce tare ca stim"! Mi se pare o aberatie... si pana la urma avem inca o parte animalica in noi si perpetuarea speciei este un instinct primar... deci... make love (sex), not war!

Doppelgänger spunea...

True That. :>

clo spunea...

:D

Līlītu spunea...

o femeie pe gustul meu.

Bravo ;)

barbatii se tem de cele care gandesc,le cauta pe cele care sunt doar niste carcase disfunctionale atragatoare,le detesta pe cele deprimate si slabe,le admira in secret pe cele puternice,ca in cele din urma sa revina la cele care gandesc pur si simplu,pentru simplul fapt ca ii fac sa se simta ca la sanul mamei din frageda pruncie.

Freud ar rade si cu fundul de societatea din ziua de azi,scuza-mi franceza.

Great post :)

clo spunea...

hehehehehe...
sar'na pentru aprecieri.
si cred 100% ce am scris. chiar nu e evident? oricat de puritane ne-am crede sau arata, toate cele cu ceva mai multi neuroni si cu o minte cate de limpede (nu stiu cat se aplica la Barbie)sunt sigura ca gandesc asa.
dar, ori aplica metoda strutului cu capul in nisip, ori se exprima. din pacate, nu toata lumea gusta asa ceva si esti de multe ori blamat.

Līlītu spunea...

Ohh,but I do enjoy a nice cup of sarcasm and perversity.

It's in our nature,ar trebui sa ne obisnuim.Dar dupa cum ai zis si tu,nu multi gusta si esti blamat,sau aratat cu degetul,cu vibratorul,cu masina de tocat carne etc.

Tine-o tot asa si nu renunta niciodata la convingerile tale,caci acesta este primul pas in a renunta la tine.Si ar fi pacat,caci esti o tipa dupa cum am zis mai sus,pe gustul meu :> Fara nicio aluzie sexuala (oricat mi-ar placea mie)

Te rog ignora tonul de Martha Stewart din ultimele randuri.Sunt proaspat trezita si intepenita.

Take care :)

clo spunea...

hehehehe...
citeste printre randuri si s-ar putea sa gasesti ca ne plac aceleasi lucruri... :D