Perversitate

Author: Clo / Etichete: ,

- Am asa o pofta de chiftelute marinate... de n-ai idee..., zise el si se uita cu ochii lui mari la mine.
Lasase asa, capul intr-o parte ca si catelusii care cersesc atentie. Apoi m-a mangaiat usor si s-a dus catre frigider. Cumparase carne tocata, oua si condimente pentru chiftelute. Mi le-a aratat si a zambit cu toti dintii. Deci era premeditata, nu i s-a facut pofta brusc.
Nu aveam nici un chef sa gatesc la ora 1 noaptea, mai ales ca urma sa plecam a doua zi devreme. Am oftat. Si-a dat seama ca nu vreau, drept urmare a inceput sa isi miste corpul ca si cum ar fi dat din coada si chitaia.
Normal ca am cedat. Puteam sa nu?
- Ok... daca ti-e pofta... dar ma duc sa ma schimb... nu pot sa gatesc, mai ales sa prajesc carnea asta in hainele in care avea de gand sa dormmm...
-Nu, nu te schimba, te rog!
- Dar o sa miroasa a mancare si nu imi place. Trebuie sa ma schimb. Nu suport sa stau in casa cu hainele in care dorm, mai ales sa gatesc cu ele.
- Nu! Te implor, lasa-le pe tine. Am o fantezie cu bucataresele, mai ales daca hainele lor miros a mancare...
Iar a ranjit cu toti dintii!
Hmm, o provocare, o porcosenie, poate iese de ceva interesant...
Am facut un compromis si am ramas cu hainele acelea pe mine.
M-am apucat de calit ceapa, de framantat carnea, de pus orez, oua, etc... El a incins uleiul, mi-a pregatit faina si... dai si prajeste blondo, la ora 2 noaptea chiftele... ca nah... ii e omului pofta.
Eram murdara de faina pe maini. Se lipise carne de faina si toate de mainile mele. M-a apucat stranutatul si m-am umplut toata de faina... AVEAM DRACI... MULTI!
Statea pe un scaun langa mine si radea. Radea ca ma chinui si stia ca ma enerveaza cand rade asa...
N-am mai rezistat, am luat de chiftea prospat fainata si i-am lipit-o pe ochi. S-a blocat. Nu a mai ras. Am crezut ca s-a suparat pentru ca este mai coleric decat mine (da... exista) si eram sigura ca va spune 2-3 vorbe de duh si va pleca sa se culce.
Dar nu. A luat chifteaua cruda de pe ochi, a muscat din ea si a venit sa ma sarute. Stie ca imi place sa mananc carne cruda. L-am sarutat si mi-a pasat bucata. M-a mirat ca nu s-a suparat. Cu cealalta mana mi-a ridicat bluza si a inceput sa ma mangaie. A apropiat incet mana in care avea chifteua si m-a atins usor. Era rece. Nu am schitat nici un gest de dezaprobare. Era al dracului de kynky.
M-a intors brusc si cu o miscare de care nu il credeam in stare mi-a dat pantalonii jos. L-am simtit apoi. Era tare "bucuros". Nu a mai asteptat sa reactionez in vre-un fel si l-am simtit inauntru. Tot.
Imi adulmeca mirosul de prajeala din haine si era extrem de excitat. Am incercat sa ii spun ca se arde ce e pe foc, dar nu i-a pasat. M-a intors din nou si m-a urcat pe masa.
Nu are rost sa mai precizez ca s-a ars ce era pe foc si s-a umplut bucataria de fum. Imi era frica sa nu se sesizeze vecinii si sa cheme pompierii (cine ma stie, cunoaste problema mea cu pompierii).
A fost cea mai flamanda partide de sex din viata mea si am savurat-o la maximum.
Oricum, prima si a treia prajeala au fost salvate. Si a reusit sa manance 2 chiftelute. Maine ii fac si marinate ca stiu ca vrea.

4 comentarii:

Doppelgänger spunea...

Rather interesting, I must say. :-? No, I seriously, it is interesting. :-?

clo spunea...

:)
thanks.
m-as putea lauda ca sunt o bucatareasa buna... si e foarte flatant cand esti apreciat in ambele sensuri... :D

Doppelgänger spunea...

Cool. :D That's really nice. ;;) I'm not that much of a cook, but I can make a sandwich in such a dramatic way, you'll think you're watching "Hamlet, the sandwichmaker". :-?

Sofistricat spunea...

Misto capcana ti-a facut! :))

spune-i ca-l felicit!