Acum am inteles...

Author: Clo / Etichete: ,

Acum am inteles de ce nu a mers intre noi 2.
Era chiar absurd, de fapt, IMPOSIBIL.

Eu sunt asa:
"Ati vanat? Ca mi-e foame si n-am chef sa ma murdaresc pe labute de sangele victimei. Oferiti-mi voi dumicatii cei mai buni. Si da, puteti sa tineti restul, doar sunteti prieteni cu leoaica.
Daca ati hotarat sa va faceti o trupa, eu va fac favoarea sa va fiu solista, altfel n-aveti nicio sansa. Daca v-ati gandit la un proiect, uite, accept sa imi asum eu inaltul patronaj, pentru ca oricum singuri sunteti in deriva. De fapt, daca e vorba despre orice pe lumea asta, eu cred ca tot la mine v-ati referit/gandit cumva, dar v-a fost jena sa spuneti lucrurilor pe nume. Hai, toata lumea sa scandeze acum: le-oai-ca! le-oai-ca! le-oai-ca!
Uite, ca sa intelegi mai bine, eu ma pun aici, pe piedestalul asta, si voi puteti sa incepeti sa gravitati in jurul meu. E, acum nu va suparati copilareste, nu toata lumea s-a nascut sa fie leader. Daca universul avea cu mine planuri meschine si imi pregatea un destin marunt, in primul rand nu ma facea leoaica. Deci e clar ca buna-ziua ca trebuie sa am si supusi. Ziceti si voi, gresesc pe undeva? Apropo, v-am zis ca eu nu gresesc niciodata?
Eu m-am nascut ca sa traiesc in puf sau din pufii altor animale, pufii vostri, bunaoara. Sa ma odihnesc cat trebuie, sa mananc delicatese si sa arat cel mai bine din padure. Acum e randul vostru sa va sfatuiti si sa vedeti cum reusiti sa-mi asigurati toate astea. Pentru ca, fara sa va dati seama, pana acum ati trait fara directie, asa. A, inca ceva. Vedeti starvurile care atarna de copacul ala inalt? Ei bine, nu vreti sa ajungeti ca ei. Acolo sunt atarnati, ca sa-i vada toti copiii, cei tradatori, mincinosi si puturosi. Stiu ca nu e cazul vostru, dar sa fie spus.
Barbatule care ma vrei aproape, ai tras lozul cel mare. Eu imi tin coama mereu bine pieptanata, ma imbrac cel mai elegant si scump din padure. Ia-ma de brat si fa-ma regina ta, ca sa crape de necaz toate animalutele mai putin norocoase din padure. Oricum, eu detest luzerii, din padure scapa cine poate.Iti place ca trec ca o pisica mare si frumoasa si se intorc toate capetele dupa mine? Pai atunci spune, ce naiba te balbai. Pentru ca, pe langa cele mai bune bucati de carnita, eu mananc zilnic si complimente pe paine, fara de care dieta mea sufera cumplit. N-o sa ma supar nici daca dai in linguseala, pot sa traiesc cu asta, si chiar bine.
Iar cand vrei sa ma calaresti, infige-ti bine mainile in coama mea si fii atent. Trebuie sa apesi aici, aici si aici, in momentele in care-ti zic eu. Si nu pleci din pat pana nu ajungem amandoi la o armonie sora cu nebunia. Mai mancam ceva, mai imi spui ca sunt frumoasa, mai imi spui ca sunt frumosa… Si pana la urma trebuie sa prinzi spilul. Din dormitorul meu nu iese nimeni pana nu marai eu a extaz.
Ce? Te-am sufocat? Inseamna ca esti slab de inger si atunci sincer, nu prea avem ce vorbi. Bashti de-aici. Eu vreau tot si vreau acum, aici, pe tava. La mine sa nu vii cu ciosvarte si cu resturi. Mie imi dai tot ce ai tu mai bun si lasa ca ma ingrijesc eu sa fie bine administrat. Cand iti vine sa ma inseli, poate te mai gandesti o data. Daca te prind, dupa aia trebuie sa te omor, alegerea iti apartine. Doar i-ai vazut pe cei atarnati in copacul de colo.
Eu sunt leoaica, cea mai frumoasa si mai cuceritoare si mai desteapta si mai talentata si mai creativa femeie din padure. Tie cum spuneai ca-ti zice?"


El e asa:
"Leul e regele animalelor. Si daca stau sa ma gandesc ca sunt si eu un animal in felul meu, atunci e clar. Leule, esti si regele meu.
Dar ce e asta? Tocmai mi-au cazut in cap, lovindu-ma cu zgomot, niste obiecte. Un kilogram de rodii, o blana, o masina, un putinei cu icre rosii si un voucher de excursie in Maldive (asta a durut cel mai tare, a lovit cu un colt). Ma uit speriata si inteleg. E leul care tine deasupra mea, maraind, cornul abundentei lui seducatoare. Caci asa face felina asta seducatoare prin coama si atitudine. Au, au, au, dar ce bine eeee.
Leule, eu nu am sange albastru prin vene, dar sunt simpatica. Ca de-aia mai ales. Si de fiecare data, draga leule, ma stradui cat pot sa ma ridic la pretentiile unui rege, care nu suporta sa aiba alaturi altceva decat o regina pe masura. Ma uit sa nu am cute la ciorapi, sa nu cumva sa-mi sara oja de pe unghii cand iti gatesc. Ma vopsesc de 3 ori pe zi, ca sa nu se vada niciun milimetru la radacina. Dar imi mai sare din gura la masa, in public. Mai spuin prostii cand tu spui numai lucruri intelepte si stralucitoare. Si tu pur si simplu nu suporti asta.
Esti facut din aur poleit cu miere, dar cand marai la mine mi se face parul maciuca. Si cum tu nu suporti sa imi stea prost freza, cand ma vezi asa nu-ti place si iar ragi. Ti se ridica des coama in spinare, dar numai eu am pieptanul potrivit, cu care sa ti-o domolesc. Si tu stii asta, ca de-aia ma lasi sa te servesc pe unde treci.
Cand alte animalute se uita la mine cu pofta, e vina mea ca le-am tulburat cu naucitoarea-mi carisma. Iti infigi coltii in gatul meu firav si ma obligi sa ma fac colac, mica, pe covor. Dar leule, pentru tine m-as face chiar covor, nu numai covrig. Pentru ca toata padurea ma invidiaza ca dorm langa tine si iti aduc vanatul proaspat la nas. Orgoliul tau e un animal cu vointa proprie. Si daca din greseala il ciufulesc putin, pentru ca premeditat n-as face-o niciodata, ma ameninti ca ma dai afara din padure sip e mine si pe neamul meu. Iarta-ma, domnule leu. Si lasa-ma sa-ti dovedesc ca pot mai mult. Chiar daca e sa-mi curga sange din nas. Am fost bolnava cand eram mica, dar nu pot trai decat la umbra ta.
Cand mergem undeva, eu trebuie sa stau un pas in spate, supusa si in banca mea. Pentru ca tu ai treaba sa farmeci toate animalutele din padure. Si eu nu trebuie cumva sa fiu, nici pentru o secunda, mai stralucitoare decat tine. Eu trebuie sa fiu regina demna si tacuta, zambind mandra catre ceilalti supusi si bucuroasa ca m-ai lasat sa stau pe langa tine. Miau-miau.
Leule, esti asa de bun orator si stii cele mai potrivite cuvinte, pe care le rostesti cu patos la micile sau marile adunari de prin padure. Si mie, cand imi tii discursuri in fata oglinzii de la baie, imi sare basca. Si dupa ce te ling putin in semn ca ma supun, te rog sa ma lasi si sa te barbieresc eu, ca sa nu te obosesti. Ma faci din vorbe ca nicio alta specie. Te ascult si fac tot ce imi ceri, chiar daca pe alocuri e dezonorant si padurea rade pe-nfundat de mine.
Deci domnule leu, fa-ti pantofii cu mine cum ai tu nevoie. Si ai grija sa-mi atragi atentia dupa aia ca sunt cam sifonata. Si ca nu ma incadrez la statutul de regina potrivita pentru un leu. Dar nu-i bai, eu o sa incerc mereu, pana imi iese. Totul e sa ai si tu putina rabdare."


DECI, CHIAR SUNT ABSURDA!!! Dar un singur lucru mai am de spus: ai fost si vei ramane o provocare! Nu scapi tu asa usor! Din ciclul: "CE TI-AS FACE DE TE-AS PRINDE!!!" (Si pot sa te prind, dar ar fi prea usor si prea banal - ceea ce nu ma caracterizeaza)

P.S. Sper ca nu se mai gaseste nimeni care sa spuna ca "sufar de mine"!!!

2 comentarii:

Z spunea...

leoaicele trebuie sa ramana leoaice, honey, take it from the zebra :)

admin spunea...

Salut vreau sa te rog sa-mi adaugi adresa asta la tine in lista de bloguri si cea veche care ii trecuta News sau seducatori...s-a o stergi ca mi-am schimbat adresa.
multumesc:)


Adresa noua--> http://informatiinews.blogspot.com