O(da) maestr(ului)e

Author: Clo / Etichete:

Ma simt cu inima larga si las toata bunatatea din mine sa iasa la suprafata... daaaa, "am baut dupa caine" ar spune cine ma cunoaste bine. Dar nu. Simt si vreau sa ii dedic acest articol maestrului Pavel, Andrei Pavel (hihihi Bond, James Bond :D).
Acest copil (barbat, ca apoi se supara) este genial. Face mult si multe, bine si frumos. Ma refer la operele lui de arta, de tot felul.
Am spus intr-un post anterior ca imi place arta si cei care o infaptuiesc si asa e. Asta probabil pentru ca imi doresc si eu sa am o drama de talent, dar nu a fost sa fie. Atunci ma delectez cu rezultatele altora. Si la maestru ai ce sa admiri!
L-am "intalnit" intamplator in comunitatea bloggerilor si de atunci ii sunt cititoare fidela.
Nu pot sa spun ca eram adepta inflacarata a poeziilor, dar sunt unele dintre creatiile lui care ating o coarda sensibila a mea (si, DA, am si eu asa ceva).
Am invatat cate ceva despre fractali: ce sunt ei, cu ce se "mananca" si ma gandesc serios sa incerc sa fac macar si eu unu' in viitor. Asa, ca idee...
Impatimita flacarata a artei, chiar daca nu ma pot lauda cu cunostiinte vaste in domeniu, am vazut ce poate iesi din mainile unui artist care pune suflet in ceea ce face. Si face niste lucrari...
Cautam tatuaje si un tatuator inzestrat. Si, multumita lui Google, am dat peste Andrei... Lucreaza acum la un model pentru mine si de abia astept sa mi-l imprime.
Dar, una peste alta, am cunoscut un OM. Un om frumos, destept, deschis si al naibilui de sociabil (in sensul bun, desigur).
I-am spus la un moment dat ca "suntem mandrii ca ne putem enumera printre cei care putem spune ca il stim sau il cunoastem". I-a placut sintagma asta (de fapt, cui nu i-ar mangaia orgoliul asa ceva), dar nu e nimic gratuit. Totul este sustinut de munca lui si de rezultatele pe care le are.
Bravo maestre!!!
Tot respectul!
P.S. Va las niste link-uri catre lumea lui Andrei Pavel
P.P.S. articol scris de o "fana" de-a ta care e racita si trebuie sa invete la engleza pentru unul dintre cele mai importante examene din viata ei!!!



2 comentarii:

Andrei Pavel spunea...

hmm...
1. mereu ma bucur cand cineva apreciaza ce fac dar mai ales cand ma apreciaza ca om
2. e important pentru mine cand cineva ma cunoste spre deosebire de cei care afirma una alta... doar pentru ca e democratie si se poate
3. si nu in ultimul rand... MULTUMESC :D

Anonim spunea...

EU, PAULICA

Din vârf de peniţă vă spun pe fâşii
că sunt un fluture ce acum se-nfiripă.
Spatele-mi? Ocean de pene stacojii,
până şi mâna mi-a devenit aripă.

Nu sunt colibri, nici sticlete sticlos,
Ochii-i rostogolesc ca un zân sideral
declarând de sub pene cu glăsciorul meu gros
că nu-s vrăbioi şi nici papagal.

Aş vrea sa vă strig tuturor : “SUNT POET”!!!
M-au hărăzit cu de toate ursitoarele:
sunt şarmant, delicios, nas erect,
nu-mi pute nici gura, nu-mi miros nici picioarele.