Back...

Author: Clo / Etichete: , ,

Din ciclul: "ati vazut voi drac mort?" anunt ca mi s-a terminat concediul si m-am intors.
Primul concediu din viata mea in care nu am plecat nicaieri. Primul concediu in care am stat acasa si in casa. In care am desenat foarte mult, am vazut o tona de filme (unele ffff proaste si unele la care am bocit), am citit, am scris (mi-am mai facut un blog in care refulez intr-un limbaj mai putin ortodox), in care am stat cu prietenii mei (pana sa plece toti in vacanta in Grecia, la naiba...), mi-am facut dosarul si mi l-am depus pentru doctorat, am experimentat noi senzatii si noi personaje in viata mea "de noapte" (pe unele le regret, pe altele nu), am asteptat sa imi sune telefonul pentru ca e randul lui sa sune (la naiba, iar mi-am amintit cat am suspinat 3 saptamani la fiecare sunet al telefonului).
Deci... nu m-am plictisit.

Welcome me back!

0 comentarii: