BestFest si ironia vietii

Author: Clo / Etichete:



Anul trecut am ratat cu desavarsire BestFest si imi parea foarte rau. Speram totusi sa ajung anul asta. Evident ca tot felul de asemenea evenimente (BestFest, Targul de carte, etc) ma prind intre salarii, deci, aveam sa vad iar mini-filmulete de pe iutub ca sa ma pun si io la curent cu cine, ce a cantat.


Asta pana vineri seara, cand primesc un sms prin care, un amic, ma intreba daca vreau sa merg sambata la Santana. Desigurrrrrr!!! Mentiona in mesaj ca avea "sa ma bage el la concert". :D
Ne intalnim sambata pe la ora 17 si plecam spre Romexpo. Pe drum il intreb unde o sa parcam, pentru ca stiu zona si mi se parea extrem de imposibil sa gasim vre-un loc pe acolo, mai ales la un asemenea eveniment. Si aici, intervine IRONIA.
AM PARCAT IN CURTEA UNITATII DE POMPIERI de la Romexpo. Foarte tareeeeee, frate!!! (Prietenii stiu de ce!!!).
Si uite asa am intrat io la BestFest. Printr-o craptura in gard!
Am aflat cu stupoare ca in eventualitatea unei inevitabile, de altfel, ploi, nu ai voie cu umbrela. Ai haine de ploaie sau nu. Te uzi sau nu. Erau baietii de la BGS si confiscau la umbrele, cu duiumu'. Evident ca a venit ploaia. Evident ca aveam umbrela. Evident ca nu am deschis-o. Evident ca m-am udat, dar nah... doar am intrat fraudulos la concert si merita sa ma ud pentru cei 150 de lei pe care nu i-am platit.
Au inceput sa cante baietii de la Looptroop Rockers. Foarte funny gagii. Era un fel de hip-hop cu accente de rock. Un fel Parazitii remixati pe Metallica. Au fost funny.
Au urmat cei de la Ting Tings. Recunosc ca nu stiam cine sunt si ce canta. Am vazut un tip fff misto care canta la cate intrumente in acelasi timp si o blonda zbuciumata rau, care, pana la sfarsit a dat cu o chitara de pamant (bine ca n-a spart-o) si a trantit si ditamai toba. Dar, spre surprinderea mea, au fost tari. Ceva nou, sincer. Promit ca o sa ii caut sa le iau melodiile si sa le ascult.
Au urmat cei de la Charlatans. Va spun sincer ca nu am ascultat foarte mult din concertul lor. Da, ii stiam, le-am auzit cateva melodii pe radio, dar... Am profitat de pauza de dinaintea concertului principal ca sa ne mai plimbam prin zona. Sincer, imi pare rau de solist, care, mai mult ca sigur, ca se uita cu jind la scena din stanga lui (pe care urma sa cante Santana) unde se strangea toata lumea. Au intr-adevar un ghinion mare cand e vorba sa vina sa concerteze in Romania. Prima data au cantat inainte de Rolling Stones. Acum inainte de Santana. Pacat de ei.

Apogeul serii a fost insa concertul Santana. A cantat 2 h si 10 min. Recunosc ca nu sunt o fana infocata a chitaritului, dar ascult cu mare placere cand am ocazia. Lume a fost destula. Am citit ca se presupune intre 30.000 si 8.000. Nu prea le am cu matematica, insa pot spune sigura ca a fost mare inghesuiala. Ce mi-a placut a fost faptul ca am vazut multi "bunici" la show. Spre deosebire de noi, astia mai tineri, ei stiau versurile melodiilor mai vechi si le fredonau. S-a dansat si s-a cantat, s-a aplaudat si s-au facut zeci de filmulete si poze cu mobilu'. Sonorizarea a fost ft ok si nu au lipsit nici giumbustliucurile facute de maestru cu chitara lui. Una peste alta, un concert foarte bun.

Raman insa cu mari regrete. In primul rand pentru faptul ca nu am vazut unele trupe, din zilele precedente, cum ar fi: Patrice, The Killers, Moby, Franz Ferdinand.
Poate o sa mai am ocazia. ASTEPT INSA CU NERABDARE SA VINA BON JOVI!!!
Al doilea mare regret este faptul ca suntem prea romani. Se putea sa nu fie concert fara mici si bere? Fara romanisme d'astea romanesti?
Mai avem de invatat.







0 comentarii: