Hahaha... "Ce imi plac glumele mele"

Author: Clo / Etichete:

Am trait sa o vad si pe asta. Am ajuns sa il parafrazez pe scumpul si iubitul nostru conducator, Base.
Dar DA..., da frate... mie imi plac glumele mele...si, fara sa fiu modesta, tuturor le plac glumele mele. Dar na..., cum nu exista padure fara uscaturi, asa nu exista numai fani. Nu dau tuturor autografe si nu sunt numai oameni care ma idolatrizeaza. Asta presupune statutul de VIP. Si fani si ne-fani, ca nah... altfel am trai intr-o lume perfecta.
Si cand faci asta de ani de zile si nimeni nu se supara nu incepi sa iti pui intrebari daca e bine sau nu, daca faci glume proaste sau bune, deplasate sau la locul lor.
Dar exista momente cand ti se arunca in fata acuze stupido-stiintifico-fantastice. Cum ca faci si dregi chestii care deranjeaza. Si, ajungi la un moment in care paharul se tot umple pentru ca realizezi ca faza cu picatura chinezeasca este serioasa.
Incerci sa treci cu vederea, sa ignori cat poti de mult, dar... cedezi.
Imi cer scuze ca ma duce capul, ca pot raspunde provocarilor cu inteligenta si idei inovatoare si ca pot face fata chiar si celor mai cretine si stupide incercari. Am ajuns la momentul la care, fara falsa modestie, regret ca ma duce capu'.
Am ajuns sa spun sus si tare: "Regret ca respir, ca vad ca asta deranjeaza!"
Si da, intr-un grup de 16-17 persoane, care se cunosc intre ei de multa vreme, unii chiar de 10 ani daca nu mai mult, iti permiti sa faci glume. Ce fel de glume credeti ca sunt cel mai des folosite, daca nu alea despre SEX???
Self-esteem-ul meu a jubilat de curand cand am realizat ca o provocare inocenta a starnit valuri, valuri intr-un cerc restrans. Ce vina am eu ca pot bea bere fara sa inclin sticla? Eu sunt vinovata ca pot sau el e vinovat ca m-a provocat? Si nu inteleg o chestie... daca pot, de ce sa nu o fac??? Daca o cere, de ce sa nu ii dau? Daca cere, inseamna ca are nevoie. Daca are nevoie inseamna ca nu are parte. Unde e buba? Cel mai indicat ar fi sa ne uitam in gradina noastra si apoi peste gard la vecinu'. Si daca tot o ceri, fi barbat (daca te crezi) pana la capat si nu arunca pisica in curtea altuia/alteia!!!
Si da, repet... IMI PLAC GLUMELE MELE!
As putea sa continui sa fiu ironica spunand ca imi pare rau ca s-a micsorat numarul "victimelor" glumelor mele BUNE, dar nu o spun.
Cat despre ce am sa fac in viitor..., e simplu..., imi voi imparti persoanele in 2 grupuri si voi incerca, in speranta ca reusesc, sa dau fiecaruia ceea ce cred eu ca merita. Probabil ca baietii mei deja zambesc si stiu eu sigur la ce se gandesc..., dar nu. Decat este un cadru organizat si participa toata lumea :P.

Inchei prin a propune sa ne intalnim toti (cum o facem de altfel fff des), ne imbracam toti in costumele lui Adam si ale Evei, stingem lumina si ne amestecam.
SA VEDEM ACUM CINE FACE GLUME PROASTE SI CINE FACE GLUME BUNE!!!

0 comentarii: