Incepand cu acest an...

Author: Clo / Etichete:

Iata ca a venit si vremea unui nou inceput, unui nou set de promisiuni si planuri... care, sper, vor fi duse la bun sfarsit in acest an in care tocmai am pasit.
Asadar...
Incepand cu acest an incep o noua viata. Din acest an voi fi o alta persoana, poate nu mai buna, dar cu siguranta mai fericita.
Voi fi mai hotarata, mai sigura pe mine, voi invata sa spun “Nu” atunci cand trebuie si cand este mai bine pentru mine sa refuz, dar sa zic “Da!” atunci cand sufletul imi cere, insa logica ma lasa fara grai.
Voi fi mai calculata, insa nu mai fricoasa, voi face pasi putini, dar mari.Incepand cu acest an voi fi mai fericita, mai plina de viata si de speranta.
Voi savarsi fapte pentru care, poate, voi plange mai tarziu, insa cu siguranta voi evita momentele in care regret ceea ce nu am facut.
Incepand cu acest an voi putea sa citesc mai bine oamenii, sa-mi sortez mai bine prietenii, sa separ ce-i bun de ceea ce imi face rau, evitand astfel sa mai fiu dezamagita de cei pe care ii iubesc mai mult.
Ma voi indragosti de cine trebuie. Nu pentru ca ma voi stradui eu, ci pentru ca acela sortit mie va sari de unde ma astept mai putin si imi va inveseli existenta. Apoi, el imi va dovedi ca acela pe care il socoteam suflet pereche a fost doar un miraj dureros.
Incepand cu acest an voi privi catre viitor si nu catre trecut. Nu ma voi intoarce inspaimantata, ori de cate ori mi-e frica sa fac un pas important, catre cel ce-mi raneste sistematic sufletul. Voi crede mai mult in realitatea palpabila decat in vise. Chiar daca sper ca, insiruindu-mi dorintele pe aceasta cale, ele se vor indeplini (desi, stiu bine, s-a intamplat in repetate randuri).
Va invit si pe voi sa imi urmati exemplul. Nu uitati, o dorinta rostita este pe jumatate indeplinita!

La multi ani!

0 comentarii: