Amice, prietene, confidente........

Author: Clo / Etichete:

M-am tot gandit cum sa incep acest articol... Vreau sa caracterizez persoanele din viata mea... Si aici ma refer la fetele din "gasca", de la serviciu, cunostiinte, etc...


Sunt sigura ca fiecare dintre noi are o gasca de prietene cu care iese in oras, merge la cumparaturi, sta la un suc, la o tigara si la o barfa nevinovata. Dar,... nu toate aceste fete sunt la fel de apropiate. Consider ca sunt mai multe categorii: amicele: fetele alea pe care le cunosti, le placi, te simti bine cand sunt langa tine, dar fata de care nu iti poti descarca sufletul sau nu le poti povesti prea multe pentru ca nu esti sigura de sinceritatea lor. Prietenele, sunt atat de rare si putine ca ar putea pe drept cuvant numite "pe cale de disparitie"; dar cele care sunt... este bine sa le tii aproape. Despre confidente... eh, aici este discutabil. Sunt sigura ca fiecare dintre noi s-a simtit mai apropiata de o anumita prietena sau amica, careia i s-a confesat in momente de restriste. Acum... din proprie experienta vorbind, cred ca trebuie sa fim fffff atente... Mi s-a intamplat ca o astfel de prietena/confidenta/amica sa ma dezamageasca. Nu pot spune ca a profitat de mine, pentru ca a fost o chestie reciproca; eu aveam nevoie de un umar pe care sa plang, sa ma descarc si ea avea nevoie de informatii. Mda... Pe moment nu o credeam in stare de asa ceva, chiar imi parea sincera, dar... vorba aia: se intampla si la case mai mari. Poate o sa spuneti ca nu e adevarat (si aici ma refer la cei care stiu istoria si care vor citi acest articol), dar eu asa am simtit, simt si voi simti mereu. M-am simtit foarte ranita, daca va puteti imagina, aceasta dezamagire intrecea suferinta pricinuita de pierderea a doi ani din viata prin incheierea unei relatii.
Ea, in schimb, actrita desavarsita trebuie sa recunosc, ma asculta pe mine, ma compatimea si dupa aceea plimba vorba, gandurile, suferinta mea catre ex. Acest lucru mi se pare cel mai urat posibil pe care ti-l poate face o prietena/amica/confidenta. Nu am reactionat cum as fi vrut, pentru ca insemna sa ma cobor la un nivel inferior, dar asta nu inseamna ca nu voi pandi momentul... da, da, stiu, "razbunarea-i arma prostului", insa eu nu gandesc asa; iti trebuie ceva materie cenusie activa pentru a te gandi la un fel de razbunare, asa ca...
In momentul de fata ea nu mai exista pentru mine sub nici un fel de forma materiala sau spirituala, dar, din respect pentru cea mai buna prietena a mea, trec cu vederea prezenta ei si tot ce se refera la ea.

Mda... sper ca nu v-am facut sa va schimbati parerea despre mine cu acest articol, dar eu asa sunt, mereu spun ce cred/simt/traiesc...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Mda....de acord cu tine, desi cred ca in momentul in care consideri pe cineva prieten (si cand zic prieten.. apai e prieten).... iti devine si confident(a).
Oricum nu mai sunt multi cei care aprecieaza idea de prietenie la adevarata ei valoare.
Si un sfat: ai si tu mai multa grija la cine te "spovedesti". "Diavolul" are multe fete. I should know better!!!