Cum te poate intrista o veste buna

Author: Clo / Etichete: ,

Mi-a fost teama de ziua de azi. Parca vroiam sa nu mai am baterie la telefon. Nu vroiam sa il aud cand suna. Si totusi...
A sunat. Era domnul profesor. Era dezamagit, dar mandru in acelasi timp.
Cum pot fi doua sentimente antagonice prezente la aceeasi persoana in acelasi timp? Simplu... depinde din ce unghi privesti problema.
Daca acum doua saptamani invatam pe rupte gramatica limbii engleze (am avut 4 zile la dispozitie), saptamana trecuta am dat examen la asta (proba eliminatorie, de altfel), saptamana asta asteptam rezultatele.
Luni mi-a fost teama sa sun. Marti mi-am facut curaj, dar nu exista inca un raspuns. Trebuia sa astept seara urmatoare, de miercuri, sau o joi dimineata. Am uitat miercuri sa sun. Acest amanunt s-a sters din memoria mea, asa cum se intampla cans stergi tabla la scoala dupa ce te-a ascultat la cea mai grea lectie de matematica (sau... chimie).
Dar... a venit joi. A sunat telefonul. Era doamnul profesor. Am inghetat. Parca nu am vrut sa raspund. Dar... am zis "Alo...", urmat de un salut respectuos.
Domnul profesor a raspuns la salut. Mi-a spus ca s-au afisat rezultatele. Am intrat la locurile de la stat, la zi, cu frecventa, fara plata.
FELICITARI MIE, desigur... Dar... nu auzeam cuvantul magic... Cand imi va spune ceva si despre BURSA??? De ce nu zice nimic si despre asta???
Parca a intuit gandurile mele. Din pacate, despre bursa nu are inca informatii, dar... se zaresc nori negrii la orizont...
Cei de la Comisia Europeana au distribuit mai putine locuri anul aceste (50 in loc de 80), drept urmare, sansele de a reusi sa prind un loc sunt mici... jenant de mici!
Dar..., totusi, speranta moare ultima. Atata timp cat nu s-au definitivat aceste aspecte, mai exista o farama de sansa.
Desigur, cei de dinaintea mea mai pot renunta. Unii dintre ei nu doresc aceasta bursa pentru ca regulile si termenele impuse de catre CE nu pot fi indeplinitede catre toti.
Deci..., usor, usor pot urca spre locurile fruntase.
Acum, totul depinde de noroc, sansa si de planul pe care cel de sus il are schitat pentru mine!
Nu se stie niciodata ce se poate intampla in urmatoarele minute, mai ales peste cateva ore, zile, luni...
Oricum, de luni, 12.10.2009, sunt domnisoara Claudia, DOCTORAND IN CHIMIE FIZICA!
Hai ca nu-i de colea, nu???

0 comentarii: