Nu te-am avut destul...

Author: Clo / Etichete:

Stau si ma gandesc. Da, fac asta des, din pacate pentru mine!
Ce inseamna a avea sau a nu avea? De cand a avea niste obiecte sau sentimente a devenit esential pentru toti?
Marea mea dilema se imparte in doua jumatati. Doua jumatati mai mult sau mai putin egale.
O parte imi poate alimenta partea emotionala si psihica a mea, imi poate da sentimentele mult dorite. Cealalta imi poate oferi ceva concret, ceva fizic, ceva bun, ceva ce imi doresc mult, ceva... mult, mare, bun si adanc!
Si totusi, conform logicii, nimic nu e perfect!
Nu am parte de ce imi doresc. De la jumatatea cu sentimente primesc ceva fizic si de la jumatatea cu concretul, primesc doar amagire.
Cat de cruzi sunt unii oameni!!!
stiu ca mi-am promis sa numai pun suflet, dar este imposibil. Nu pot face asta. Imi incepusem lista cu "must do-uri". La numarul 3 e trecut: "sa fiu c***a pentru o perioada". Ma buseste rasul cand ma gandesc ca am putut sa scriu asa ceva. in primul rand ca nu sunt destul de buna ca sa ma fut pe bani si in al doilea rand nu as putea doar sa fac "sport" si atat. Ce-i aia... comuniunea penis-vagin??? Daaaa, este excelenta atunci cand e si mai ales cu cine trebuie, dar ar trebui sa existe si ceva care sa te lege psihic de el/ea.
Fac o pauza sa imi dau 2 palme sa ma trezesc...
Nu am reusit!
Pana la urma concluzia e simpla: nu pot sa fiu doar c***a. Pot sa fiu cu mai multi, da (ceea ce se si intampla), dar fiecare inseamna ceva pentru mine.
Acela cu partea de sentimente este ideal. Era si este o ambitie, era si este ce mi-am dorit, era si este un nebun caruia ii place sa se joace cu mintea mea, dar... il las sa isi faca de cap cu mine!
Acela care e responsabil de a ma duce pe culmile orgasmului (pentru ca are cu ce) este cea mai mare problema a mea acum. Este fix omul "cu buba la cap" mai mare decat a mea. mult mai mare si mai periculoasa.
Este cel care a reusit sa ma duca pe culmile extazului 60 minute, fara insa a se folosi de "dotare". E cel care intelege ca Sade si Masoch aveau dreptate si chiar au cunoscut femeile descrise in cartile lor. Este cel care intelege cand, cum si unde trebuie pusa mana, gura... Este cel care ma poate intoarce pe toate partile si ma poate ameti, ma poate ridica si cobori, ma poate plesni si apoi mangaia, fara ca eu sa realizez imediat schimbarile pe care le face. Este cel care, dupa 10 minute de cand a pus mana pe mine, ma poate pacali usor ca a rasarit soarele si ca trebuie sa plec acasa. Si totusi, nu il am destul...
Ma agita, ma incita, ma atinge, saruta, mangaie, musca, zgarie...
Vreau mai mult, mai des, mai tare, dar... asa cum zice el: "vreau prea repede, prea mult, prea cum vreau eu!!!"

Sincer, nici eu nu sunt sigura ce vreau acum... DAR VREAU!!!

0 comentarii: