Kiss me, Kill me, but don't loose my soul...

Author: Clo / Etichete:

Esti privilegiat.
Ai voie sa te joci cu mine, ai voie sa iti devin noua ta jucarie.
Poti sa te joci cu mintea mea. Sa ma minti, sa ma torturezi, sa imi promiti si sa uiti ca ai facut asta, sa ma amagesti, sa imi vorbesti frumos, sa imi faci complimente, sa ma chinui, sa ma pacalesti, sa ma...
Poti sa te joci cu corpul meu. Sa il musti, sa il zgarii, sa il mangai, sa il lovesti, sa il protejezi, sa il imbraci, sa il dezbraci, sa il faci sa tremure, sa il alinti, sa il saruti, sa il uzi, sa il usuci, sa il framanti, sa il agiti, sa il linistesti, sa...
Poti sa ma minti, dar rasplata pentru ca te-am crezut sa fie infinit mai mare decat dezamagirea minciunii.
Poti sa ma rupi in bucati, sa ma arunci in cele patru zari, dar sa alergi apoi dupa ele, sa le aduni si sa te chinui sa ma asamblezi la loc, incat nu numai ca trebuie sa fiu ca inainte, ci sa te ambitionezi sa ma faci chiar mai buna.
Poti sa ma urci pe culmile extazului de un numar infinit de ori, dar sa fii acolo cand aterizez din al saptelea cer in care m-ai dus, sa ma prinzi, sa ma pui cu picioarele pe pamant si sa imi demonstrezi ca realitatea poate fi la fel de ireala.
Poti sa ma duci in desert, sa ma lasi fara nimic, cu conditia sa vii dupa mine, sa ma cauti neincetat si sa te bucuri ca m-ai gasit.

Poti sa faci ce vrei cu mine, tocmai pentru ca esti privilegiat, dar, la final, trebuie sa lasi totul la locul lui, mai ales daca sigur o bucata o vei lua cu tine.
Trebuie sa pretuiesti ce ai avut!

0 comentarii: