Ciresica are mere. Ciresel vine si cere. Ciresica nu se-ndura. Ciresel vine si fura

Author: Clo / Etichete:

Tot asa pot sa continui cu "trilulilu crocodilu' " sau "stiu ca stii ca stiuca-i stiuca, dar mai stiu ca stii ca stiuca-i peste".
Este o introducere supercalifragilistica la un nou topic din discutiile cu prietenii mei. Mai precis cu un exemplar masculin. Cica, mai nou, vrea sa fie misogin.
De ce, pisi? intreb eu, aproximativ mirata. Spun mirata pentru ca el mereu a sustinut ca nu este misogic si ca respecta femeile, tocmai pentru ca le intelege. Vrajeeealaaa! Adica n-au reusit somitatile psihologiei sa faca asta si o face el... Dream on, baby!
Exista insa acei barbati care renunta la a mai incerca sa inteleaga femeia, nu mai incearca sa se adapteze situatiei existente si devin astfel misogini. Problema comunicarii intre sexe devine problema lor, a femeilor, niste curve toate. Acesti barbati isi reprima sexualitatea si isi canalizeaza energia catre activitati super-competitive si/sau super-barbatesti.
Unele femei, care nu inteleg comportamentul acestor barbati, ajung din cauza lor la concluzia ca toti barbatii sunt porci. De aici, problema se amplifica, deoarece rezultatul unei interactiuni cu o alta persoana este intotdeauna pozitiv sau negativ in functie de asteptari. Cu alte cuvinte, daca te astepti sa fie curva, vei avea atitudine de porc, iar ea va fi curva in consecinta. Si invers.

Nu pot sa exprim exact motiv acestei revolte personale ale amicului meu (am mai facut asta la un moment dat si am patit-o), ideea e ca s-a hotarat sa nu mai fie "bun", sa nu mai fie "prietenul" femelei ci copulatorul ei.
Multe succesuri as zice eu!
Pe scurt e cam asa, ca in titlu: ea exista. Il intalneste pe el. Exista amandoi o perioada in care inecarca sa se descopere. El entuziasmat, ea... Trece vremea (ehhheee, traiasca VH2 si Cotabita) si lucrurile stagneaza. El incearca sa treaca la level 2. Ea se sperie si aproape ca ajunge iar la START. Se intoarce si el la level 1. Mai asteapta. Fata nu vrea o curte simpla..., vrea aranjament complex. Pana la urma, din alt joc, apare zmeu', rapeste printesa si o "executa". Eroul nostru ramane... trist.
Si astfel, dupa o perioada de tatonare si monolog hormonal din partea lui, se hotareste sa devina RAU!
No more candies for girls!!!
Sunt fata/femeie/femela. Si sincer spun ca este al draqului de greu sa ii spui unui baiat/barbat ca ai dori sa ii fi o fff buna prietena. Si atat!!! Asa ca, te inteleg eroule.
Da nu este cazul sa disperi. Astia de pe Yahoo scot in fiecare zi jocuri noi pe site-ul lor. Asa ca va veni si vremea cand iti vei intalni Ileana Cosanzeana mult dorita!
Just... keep playing!!!

Uite, special pentru tine, un mic indrumar care sa te ajute in viitor:

Mic dictionar de inteles femeile
Da = Nu
Nu = Da
Poate = Nu
Imi pare rau = Iti va parea rau!
Ne-ar trebui = Eu vreau
Fa cum vrei! = O sa platesti cu varf si indesat!
Hotaraste tu! = Hotararea cea buna ti-am pus-o deja!
Trebuie sa vorbim = Iar trebuie sa te critic
Bineinteles, fa cum vrei = Nu vreau sub nici o forma sa faci asta!
Nu sunt suparata = Bineinteles ca sunt suparata, boule!
Ai un aer atat de barbatesc… = Ar fi cazul sa te barbieresti.
Cum de te porti asa frumos astazi? = Asadar vrei sa facem sex astazi?
As vrea perdele noi = As vrea perdele, covoare, mobila si tapete noi.
Ma iubesti? = Am trecut astazi pe la magazinul de bijuterii, sa-ti spun ce mi-a placut?
Cat de tare ma iubesti? = Am facut ceva ce sigur nu-ti place.
Nu-i nimic… = Tampitule!

Mic dictionar de inteles barbatii
Mi-e foame = Mi-e foame
Sunt obosit = Sunt obosit
Ce rochie frumoasa! = Ce sani frumosi!
Da, imi place noua coafura = O gramada de bani la coafor si uite ce iese!
Am putea iesi la un restaurant? = Vreau sa facem sex.
Vrei sa dansam? = Vreau sa facem sex
Ma cam plictisesc aici… = Vreau sa facem sex
Te iubesc = Vreau sa facem sex
Te ador = Stiu ca am mai spus deja, dar… vreau sa facem sex!

0 comentarii: