Love really sucks...

Author: Clo / Etichete:


Daca se apuca cineva sa faca legatura cu post-urile din trecut o sa imi recomande un psiholog... Pe langa faptul ca nu va mai intelege nimic, se va si mira de cat de instabila pot fi... Dar... asta e.
Concluzia este ca tot ceea ce ne inconjoara este o mare de ... nu stiu cum se spune frumos! Cat de imbecil poate fi un specimen uman ca sa nu invete din greselile lui? Si cat de des ar trebui sa isi repete ca e mai bine sa lase mai intai creierul sa isi faca rostul lui cand e vorba de luarea unei noi decizii... si sa ignore inima asta care nu e buna de nimic si te baga numai la belele???
De cate ori trebuie sa te mai dai cu capul de pragul de sus ca sa ajungi la concluzia ca un cap spart nu e un lucru bun??? De ce se intampla mereu sa dai peste acelasi tip de oameni dar care au doar infatisarea diferita?
Am primit de curand un sfat cum ca ar trebui sa nu iti pese, sa fii relaxat si miserupist. Pai... sa fie cine poate! Eu nu am ajuns inca la acest stadiu. Cum poti cere cuiva sa nu ii pese cand tie iti pasa de celelalt? Si apoi, daca nu ii pasa nu te roade asta? Daca nu ii pasa inseamna ca nu insemni ceva-ul ala anume, ca nu...
Da... life sucks...
Si ce pot face? Sa imi impun sa fac si eu la randul meu ceea ce mi se face mie? Din pacate, mie nu-mi iese. La fapte bune si sentimente frumoase pot concura la cel mai mare campionat si pun pariu ca pot urca pe podium, dar la cele rele... mai am de lucrat.
DA, categoric, merita sa te comporti urat, sa fii cat se poate de egoist, de nesimtit si rau!!!

Promit ca ma voi face rea...

0 comentarii: