Ce ai alege?

Author: Clo / Etichete:

Sa spunem ca printr-un noroc chior prindeti pestisorul de aur si acesta nu va spune ca va poate indeplini trei dorinte, dar ca va poate ajuta sa dati, O SINGURA DATA, timpul inapoi.
Ce ati alege?
Sunt sigura ca au fost zeci, daca nu chiar sute de momente in care ai spus: Off, daca as putea sa dau timpul inapoi...!
Ce am putea sa schimbam?
Sunt sigura ca nu sunt singura fana a filmelor SF. Drept urmare ati vazut cel putin un film in care personajul principal se poate intoarce in timp ca sa schimbe ceva. Dar chiar si acolo esti avertizat ca orice schimbare cat de mica este ea, poate da totul peste cap.
Cred ca in functie de cea mai recenta intamplare sau traire din viata fiecaruia, ne dorim sa schimbam un anumit lucru, moment, decizie, vorba, fapta.
Daca ai fost ranit in dragoste ti-ai putea dori (in functie de cat de grava este drama) sa nu te fi intalnit cu el/ea, sa nu ii fi spus lucrul acela sau sa nu fi facut acel gest. Si totusi... De ce? Toate au un rost. Sunt ferm convinsa ca daca iti era menit el/ea ca suflet pereche ori nu se intampla tragedia, ori viata va face tot posibilul ca sa va intalniti. Daca nu, inseamna ca trebuie sa continui sa cauti. Te-ai gandit vreodata ca se poate ca in orice secunda persoana care sta langa tine (in tramvai, metrou, la coada la ceva, la film sau se grabeste undeva) poate fi chiar ACEA PERSOANA pe care o cauti? Deschida ochii si inima.
Ti-ai dori sa te intorci in timp la momentul in care ai ranit pe cineva? Cand le-ai raspuns rastit persoanelor dragi sau cand ai aruncat o vorba grea in graba sau la nervi?
Iti doresti sa repeti momentul in care ai dat un examen numai pentru ca acum stii ce raspunsuri sa dai?

Singurul lucru pe care mi l-as dori eu este sa dau timpul inapoi cu 2 ani si ceva si sa petrec alaturi de o fiinta foarte draga mie ultima zi din viata ei. Sa o strang in brate, sa o sarut sa ii spun ca o iubesc si sa ii multumesc ca m-a crescut si ca mi-a fost alaturi si la bine si la rau. Sa o asigur ca imi este bine, ca ma descurc pana acum si ca fac ceea ce imi place si ceea ce sunt sigura ca si-ar fi dorit ea pentru mine.

O vorba, un gest, o iubire, se pot recupera. Dar o fiinta care pleaca dintre noi va ramane mereu asa si nu putem face nimic, oricat de mult ne-am stradui.

Pretuiti ceea ce aveti si nu ezitati sa va exprimati sentimentele. Va puteti trezi ca nu mai aveti timp... si ca este prea tarziu.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Draga mea, felicitari :)..abordezi subiecte foarte interesante. Ced ca ai o viata plina, pentru banuiala mea este ca te inspiri din propria experienta..
Cat despre acest subiect..sincer..cu toate ca am avut parte de cateva "esecuri",de o factura sau alta..nu mi-as dori sa schimb nimic, pentru ca am convingerea ca tot ceea ce traim are un sens, o menire..cat despre cei care ne parasesc pentru totdeauna, personal prefer sa cred ca ii voi reintalni, si incerc sa ma bucur de ceea ce mi-au lasat frumos si de valoare..
Pana la urma secretul este sa ne bucuram de amintiri fara sa ne ancoram in durere, nu?..