Serendipity...

Author: Clo /

"Serendipity", undeva in Bucurestiul vechi...
Acesta este visul meu!
Serendipity este însuşirea de a găsi obiecte interesante (de valoare), este cel mai frumos cuvant din limba engleza (din punctul meu de vedere).
Ce ar fi?
Ar fi cea mai frumoasa florarie din tara. Ar avea cele mai frumoase flori. Si ar mai avea ceva: cele mai personale mesaje.
Visul meu este sa am aceasta florarie si fiecare buchet, aranjament sa fie extrem de personal. Sa fie insotit cu cate un biletel scris de mana celui care il achizitioneaza; bilet care sa descrie in totalitate sentimentul ce insoteste acele flori.
As pune la dispozitie foi, cartoane colorate, pixuri, stilouri, creioane, cu care fiecare dintre cei care cumpara sa scrie, cu propria lor mana, ceea ce inseamna pentru ei si, mai ales, pentru cei ce urmeaza sa primeasca acel cadou.
As sta de vorba cu fiecare om in parte, as vrea sa ii aflu povestea. Sa observ cati oameni se indragostesc, cati iubesc, cati isi cer iertare pentru greselile facute, cati isi apreciaza parintii, bunicii...
M-as hrani cu acele povesti si le-as trai pe fiecare in parte cu o mare intensitate.
As fi cea mai fericita sa stiu ca fac fericita macar o persoana intr-o zi.
Mi se pare un gest absolut sublim sa daruiesti flori. Si mai ales sa descri, cu toate cuvintele tale, scrise din inima, din suflet, ceea ce simti pentru acea persoana.
Florile te bucura, iti infrumuseteaza viata, dar, la un moment dat, mor. Dar cuvintele scrise ti se intiparesc pe retina, pe suflet!
Doamne, cat de fericita as fi daca mi-as indeplini acest vis!
As da toti anii de scoala si de munca pentru a fi zilnic ACOLO, sa traiesc prin sentimentele oamenilor din jurul meu!

0 comentarii: