Castanele

Author: Clo /

Toamna nu a fost niciodata anotimpul meu preferat, dar are ceva special care ma trimite inapoi in timp, pe vremea cand eram copila, fara nici o grija si fara nici o obligatie.

Imi amintesc in fiecare an, prin septembrie, cum adunam kilograme intregi de castane si le aduceam acasa. Imi dau seama acum ca innebunit-o probabil pe bunica mea cu atatea castane, dar erau pasiunea mea.

Dezvoltasem un cult al lor si le gaseam mereu alte si alte intrebuintari. Le cantaream (aveam un cantar precis, cu greutati si alte device-uri), le “gateam” amestecandu-le cu frunze si ce mai “imprumutam” de la bucatarie, gen malai, sare, faina, zahar… mi le vindeam singura, evident dupa ce le cantaream, in “boutique-ul” pe care mi-l improvizasem sub masa din sufrageria bunicilor.

Mi-am adus aminte de castane si de partea aceasta frumoasa a copilariei mele azi, cand ma plimbam pe meleaguri straine, intr-un parc, in pauza dintre sedinte.

Ce a trecut vremea!!!

Vreau copilaria inapoi, sa se tot repete… mi-e dor de oamenii din copilaria mea, mi-e dor sa nu am obligatii, mi-e dor de bunicii mei care acum ma privesc din cer si nu conteaza in ce tara sunt, ei ma vad ca ingerii calatoresc ca gandul si ca vantul in Rai!

0 comentarii: