Reproducerea...

Author: Clo / Etichete:

Compunerea unui baiat de 9 ani despre reproducere:

Pentru ca se tot intampla ca oamenii pur si simplu sa moara, trebuie sa apara altii. Asta este copulatia.

Insa oamenii nu dorm, ci lucreaza cu inima, penisul si vaginul din greu. Eu i-am vazut pe parintii mei in camera de zi cand copulau.

Tata icnea ingrozitor si mama a urlat, insa deocamdata nici unul dintre noi n-a murit.

Insa poate ca doar au exersat, fiindca bunica e deja destul de batrina.

Am observat ca ei exerseaza cam de trei ori pe saptamina, cred ca bunica va muri curind.

In noptiera mamei am gasit niste pastile.

Tata o tot intreaba daca si-a luat deja pilula.

Precis e si ea bolnava, insa nu merge la doctor.

Insa daca ei continua sa exerseze asa de mult, sigur va aparea o noua fiinta pe lume.

Eu mi-as dori un iepuras.

Reproducerea la oameni se intimpla prin seminte.

Florile si tufisurile si pomii trebuie udati des si mama face dus in fiecare zi.

Poate atunci creste totul mai repede.

Noua fiinta creste in burta, insa fiindca mami e bolnava, o face de data asta poate tati. I-a crescut deja burta insa nu ne-a spus inca nimic.

Cand noua fiinta apare pe lume, trebuie sa iasa mai intai prin vagin si e foarte mica si alba.
Negrii ies cu siguranta prin fund.


14 comentarii:

Ionut-Daniel Ungureanu spunea...

=)) poate data viitoare iese o lebădă. Asta în cazul în care iese acum iepuraşul.

Anonim spunea...

asta stie km multe pt anii lui . Faza cu negrii..geniala :)) te citesc cu placere,nu chiar orgasmica,dar cu placere . esti traznita.

Doppelgänger spunea...

Holy.....@-) :))

Sofistricat spunea...

sigur e pe bune? :)) sper ca a primit nota mare, macar!

eu stiam ca mamicile trebuie sa ia niste pastile speciale ca sa faca copii cand eram prin clasa 1.

clo spunea...

@Ionut: poate fi un iepuras daca au facut-o iepureste :D
dar o lebada? cum se numeste stilul? lebadeste? =)))

clo spunea...

@twisted: este mare pacat ca nu poti sa vezi k am rosit in obraji. mersi pentru complimente... nu ma asteptam!
cat despre scrierile mele ce pot provoca placeri orgasmice... ehhhhh... am cateva, insa nu stiu daca le pot posta. trebuie sa mai citesc regulile blogului.
poate o sa iti fac placerea asta la un moment dat! :D

clo spunea...

@Dope: oui... il est malade.
si totusi... daca stie cuvantul "copulat" este o mare realizare. exista colege de birou care nu stiu ce inseamna. si unele sunt maritate!!!
deci, teoretic, copuleaza regulat!

clo spunea...

@ Sofistricat: nu stiu cat de reala este, insa este plauzibila. noua generatie este cu mult peste generatia mea si chiar si peste a ta.
traiasca televiziune, netul si revistele.

Miţă spunea...

Daca si-ar fi dorit un ponei? Sau un arici? Hmm... Saraca mama! =))

clo spunea...

sau un magar???
macar se bucura de el cand mai crestea.
ma refer la mama, desigur.

Anonim spunea...

la un moment dat.. hmm. imi amintesc de un oarecare poet, cred k browning se numea . el zicea k "niciodata nu se vor intalni, timpul,locul si iubita" :)

clo spunea...

deep, very deep...
lucrez la aranjarea in pagina.
cand o sa il postez o sa ti-l dedic. :P

Culian spunea...

Ești Dumnezeu :)) :D !
N-am mai râs atât de când mi-am văzut prima oară fața în oglindă.

clo spunea...

:))))
si eu am ras ore intregi cand am dat peste ea...
:P