O noua provocare pentru tinerii scriitorasi

Author: Clo / Etichete:

Navigand alandala prin spatiul virtual, am gasit un site care lanseaza o provocare tuturor carora le place sa scrie.
Se numeste Revista scriitorului si lanseaza un concurs, fara limita din cate am citit eu, pentru toti cei care considera ca au ceva de spus si care se "joaca" cu cuvintele intr-o limba romana coerenta, corecta si usor de citit (asta este o metoda finuta de a spune ca trebuie scris corect).
Cei de la revista si-au propus sa tipareasca in fiecare luna cate o povestire si o vor si premia, in acelasi timp, cu 100 euro.
Mai sunt cateva conditii impuse de catre ei, dar nu mi se par imposibil de realizat.
Drept urmare, dupa provocarea lansata de cei de la Trilema, cu proza arhiscurta, uite ca a mai aparut una.
Daca va tenteaza, eu zic sa ne mobilizam si, cine stie, poate reusim!
Bafta!

8 comentarii:

Baiatul Ciudat spunea...

da-mi un add la gabriel.raducanu :) pe mess

Anonim spunea...

da,poate reusim .. sa iesim din criza anonimatului cu o lucrare inspirata ..si apoi expirata. :)
Multumim pt actualitati, clo. Tu esti canalul nostru de stiri :P

clo spunea...

@twisted: ironiculeeeeeeee! :P

Baiatul Ciudat spunea...

DONE

clo spunea...

:p
bv.

George Colang spunea...

nu stiu daca este o modalitate reala, cat o modalitatea reala de pune mana pe niste texte gratis. nu am incredere in concursuri realizate de nu stiu ce site.

clo spunea...

ehhh... scrie ceva si de contract de confidentialitate si de drepturi de autor.
pana la urma, cu pasi mici poti ajunge departe.
uite cum e si cu blogurile astea. te citeste lumea, te cunoaste. nu stii in mana cui cade si te poate copia la greu sa, din contra, te poate promova.
e alegerea noastra. :)

George Colang spunea...

da, dar pe blog dau drumu la anumite texte...