Scrisoare deschisa catre duhul din lampa

Author: Clo / Etichete:

Draga duhule,

stiu ca nu am fost prea cuminte pana acum si poate ca vei ignora dorinta mea, dar, te rog, citeste si of-ul meu. Chiar daca poate nu merit, gandeste-te ca nu ti-am mai cerut de mult ceva si poate asta te va face sa iti schimbi parerea...
Duhule, mi-as dori multe lucruri. Dar cred ca cel mai mult imi doresc acum 2 chestii: sa pot asculta gandurile anumitor oameni sau sa pot sa vad daca se va intampla un anume lucru in viitor.
Probabil ca acum te-ai luat cu mainile cap si te-ai enervat cand ai citit ca iar vreau lucruri imposibile, dar... stii ca asa sunt eu.
Da, imi doresc sa stiu ce gandesc unele persoane pentru a ma putea convinge daca se merita sa investesc sau nu si sentimente. La naiba, evident ca deja am investit, asa dupa cum probabil ti-ai dat seama, ideea e daca se merita sa continui sau nu.
De ce ne dorim mereu lucruri care ori sunt imposibile ori nu suntem siguri de reusita obtinerii lor? Cel putin la mine cred ca este o regula care, din pacate, se aplica in mod constant!
Cat despre viitorul apropiat al unei anumite actiuni? De ce nu? Adica, se va intampla sau nu se va intampla?
Off...
Mi se pare mie sau chiar incep sa realizez ca imi doresc prea multe.
Duhule, iti spun un secret. Mi s-a intamplat de cateva ori sa mi se indeplineasca o dorinta, asa, pe loc. Si am avut parte de el (de obiectul dorintei, desigur) si a fost foarte bine. Acum..., de ce nu mi s-ar intampla la fel? Chiar nu cer prea multe...

Deci..., te mai gandesti???
Te roggggggggggggg.

Cu drag,
Subsemnata

0 comentarii: