Am ratacit gandurile ordonate si stabile...

Author: Clo / Etichete:

Da... chiar ca am ratacit vara asta... si nu numai vara... cam tot anul... a fost mare agitatie, am calatorit foarte mult (bine... mereu este loc pentru si mai mult), am vorbit, m-am distrat, am baut, am fost in club, am fost la mare, am mers fff mult cu avionul, am fost de doua ori in africa, am cunoscut oameni noi, am cautat printul pe cal alb, dar se pare ca avea calul pana, k nu am gasit printul...
Dar vreau sa il gasesc? Hmmm... nu stiu ce sa zic!
Am un amic foarte bun cu care pot vorbi chestii de tot felul, despre orice, cam oricand. Mi-a zis ca deja am devenit un "arici" si ca el este fff curios care va fi viitorul "nefericit". Si cand ma gandesc ca DA, are dreptate. Sunt un very big ARICI care se mai si constipa cand vine vorba despre o viitoare relatie.
DE CE???
Uite asa... nu mai am rabdare!!! Pe cuvant. Nu mai am rabdare sa incep ceva; nu mai am rabdare sa o iau de la inceput cu cineva. Sa incep iar sa ma fac cunoscuta aceluia, sa incepem cu faze d'alea de oracol de clasa a V-a. Ce culoare iti place? Ce film iti place? Care "este" hobby-urile tale???
YUCK.
Da. Nu stiu cat de sanatoasa este aceasta gandire, dar asta e filingul meu actual. Pe bune acum... sunt perfect de acord ca inceputul unei relatii este cea mai frumoasa parte a acesteia. El nu te stie, tu nu il stii; ti se pare foarte frumos (sau nu) tot ceea ce face. Totul e nou. Te surprinde in mod placut (sau nu), dar totusi te surprinde. O sa isi dea silinta sa iti faca surprize, cadouri, sa te duca nu stiu pe unde.
Dar... intotdeauna va face ce si cum ii place lui. Adica... barbatii din ziua de azi nu mai au chef sa te asculte si sa te cunoasca. O sa te duca la un club unde merge el de obicei sau unde a auzit ca e dragut, o sa te scoata la un pub unde mergea cu baietii sau cu fosta, o sa te scoata in parc daca l-ai prins intre salarii, etc...
Da, probabil ca zambesti sau chiar razi cand citesti, dar asa e. Si atunci??? De ce sa te mai chinui???
Probabil ca acum ar trebui sa descriu si cum ar trebui sa fie Dl. Perfect. Nu, nu am sa fac asta pentru ca nu exista. Asa cum nu exista Dl. Perfect, asa nu exista nici echivalentul feminin.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Nu ma pot abtine.... tocmai am vazut un film...cica "someone like you" ...dragutel...ce e drept e film...departe de realitatea inconjuratoare....
Idea e ca uitandu-ma la film, mi-am adus aminte de ce ai zis tu referitor la faza cu "nu mai am rabdare sa incep ceva" ...tre sa te contrazic.... am senzatia ca partea cea mai frumoasa a unei relatii tocmai asta este....atunci cand il descoperi ce cel de langa tine....atunci cand "incepi" ...cand te uiti la el ...si te intrebi..."oare ce gandeste?"..."oare cum "ii" place?"...nu trebuie sa ti se para totul frumos....insa asta e partea cea mai "Inocenta"...partea de care cel mai probabil iti vei aduce aminte de fiecare data cu placere....
Mda....comentez si eu...dar cred ca asta este ceea ce ne ramane....cand ajungem sa tragem "linia finala" ...momentele astea de inceput....care desi prin esenta lor par nesemnificative....sunt de fapt si de drept cea mai frumoasa "intamplare"....
Gata....nu mai zic nimic....